سرهنگ ناصری نژاد خبر داد

دستگیری یک سارق منزل در محدوده شمال تهران/ اعتراف متهم به ۲ فقره سرقت از منازل

رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش با اشاره به دستگیری یک سارق منزل در محدوده شمال تهران، گفت: این سارق در بازجویی‌های انجام شده به ۲ فقره سرقت از منازل شهروندان اعتراف کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ علیرضا ناصری نژاد رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش اظهار کرد: نیمه شب گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشت زنی در محدوده تجریش و اطراف آن بودند که از طریق اپراتور مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبری مبنی بر حضور یک سارق در محل گزارش شد و بلافاصله برای بررسی موضوع به محل اعلام شده اعزام شدند.

وی ادامه داد: وقتی ماموران به محل رسیدند، سارقی را در حال تخریب در ورودی یک خانه مشاهده و بلافاصله برای دستگیری وی اقدام کردند، اما سارق که متوجه حضور ماموران شده بود، اقدام به فرار کرد که این اقدام وی با سرعت عمل ماموران بی نتیجه مانده و سارق که خود را در آستانه دستگیری می‌دید، با سلاح سرد به ماموران حمله کند.

این مقام انتظامی بیان داشت: اقدام سریع ماموران و به کارگیری فنون رزمی از سوی ماموران این متهم را ناکام گذاشته و پس از زمینگیر شدن بازداشت و به همراه تجهیزات سرقت که همراهش بود، به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت از منازل این محدوده اعتراف کرد.

سرهنگ ناصری نژاد، تصریح کرد: این متهم پس از اعتراف به جرم خود مبنی بر ۲ فقره سرقت در این محدوده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

انتهای پیام/

دستگیری سارق منازل شمال تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
سارق باید دست هاش قطع بشه دیگه جرات دزدی نکنه ودرس عبرتی بشه برای دیگران و بعد مجازات بشع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
باید مجازات شود
آخرین اخبار