صالحی عمران مطرح کرد:

بودجه 7 هزار میلیاردی کفاف مراکز آموزش عالی را نمی‌دهد

سرپرست دانشگاه فنی حرفه‌ای گفت: بودجه 7 هزار میلیاردی مرکز آموزش عالی کفاف انجام همه امور را نمی‌دهد.

بودجه 7 هزار میلیاردی کفاف مراکز آموزش عالی را نمی‌دهدصالحی عمران رئیس دانشگاه فنی حرفه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها با توجه به اخذ مدارک علمی عالی کم است و معتقدم اعضای هیأت علمی با حقوق زیر 4 میلیون نمی‌توانند نیازهای اولیه و شخصی خود را تأمین کنند.

وی ادامه داد: عضو هیئت علمی باید فکرش آزاد باشد تا بتواند به تحقیق و کارآفرینی و نوآوری بپردازد زیرا اعضا باید برای 4 نفر کارآفرینی کنند.

صالحی عمران با بیان اینکه ما باید به نخبگان توجه ویژه‌ای داشته باشیم تا احتمال فرار مغزها کاهش یابد، افزود: خوشبختانه در کارهای تحقیقی و پژوهشی سرآمد هستیم اما برای ورود به مرحله جدید رشد باید در این حوزه سرمایه‌گذاری کنیم.

لزوم بازنگری برنامه‌های درسی برای ارتقای کیفی دانشگاه‌ها

رئیس دانشگاه فنی حرفه‌ای با بیان اینکه دانشگاه ما محلی برای رشد توسعه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است، عنوان کرد: بودجه 7 هزار میلیاردی مرکز آموزش عالی در مقایسه با برخی از شهرداری‌های کشور بسیار کم است و این بودجه کفاف انجام همه امور را نمی‌دهد.

وی اظهار کرد: ما نیازمند رشد کیفی هستیم و باید در این زمینه برنامه‌های درسی بازنگری و تجهیزات کارگاه‌ها را بروزرسانی کنیم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار