آب شرب در لوله های روستایی احمدآباد لالی جاری شد

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی لالی گفت: پروژه مجتمع آبرسانی روستایی احمد آباد برکه این شهرستان انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  مرتضی مرادی، مدیر امور آب و فاضلاب روستایی لالی بیا اشاره به آب رسانی روستایی بیان داشت: پروژه تامین آب شرب پایدار و بهداشتی روستای احمدآباد برکه شهرستان لالی به عنوان پروژه تک روستایی و با تامین اعتبار از صندوق توسعه ملی به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: اعتبار هزینه شده در این پروژه 5 میلیارد ریال است و برای اجرای آن 2500 متر خط انتقال کارگزاری و دو منبع ذخیره 100 متر مکعبی احداث شده است. از محل چشمه برکه، اهالی روستای احمدآباد برکه از نعمت آب شرب پایدار و بهداشتی بهره‌مند شدند .

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان لالی با تاکید بر تامین آب به سختی توسط اهالی روستا ادامه داد: روستای احمدآباد برکه در 30 کیلومتری شهرستان لالی واقع است و جمعیتی بالغ بر 16 خانوار (140 نفر) را تحت پوشش دارد که پیش از افتتاح این طرح، اهالی روستای احمدآباد برکه با مشقت و به سختی آب موردنیاز خود را تامین می‌کردند .
مرادی در پایان گفت: کارگزاری 2500 متر خط انتقال 3 اینچ، احداث یک کیلومتر جاده دسترسی در مناطق کوهستانی و سخت گذر، نصب یک دستگاه الکتروپمپ، نصب 2 دستگاه ترانسفورماتور برق، نصب 20 مورد اتصالات و احداث 2500 متر شبکه برق فشار قوی از جمله اقدامات انجام شده در این پروژه است .

انتهای پیام/م

افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی روستایی احمدآباد شهرستان لالی

 

 

 

 

برچسب ها: بحران آب ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.