صالحی‌عمران درگفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دانشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای نیازمند به روز رسانی تجهیزات هستند

سرپرست دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای با اشاره به اهمیت دانشگاه‌‌های مهارت محور از ضرورت به روز رسانی تجهیزات و امکانات آن خبر داد.

دانشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای نیازمند به روزرسانی تجهیزات هستندابراهیم صالحی عمران سرپرست دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره فعالیت‌های این دانشگاه و نیازهای آن اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم در راستای رشدکیفی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌عالی، به روز رسانی تجهیزات کارگاه‌ها و بازنگری درس‌های دانشگاهی است که در این زمینه باید بودجه کافی در اختیار این مراکز قرار گیرد.

 وی ادامه داد: متاسفانه بودجه دانشگاه‌ها کفاف هزینه هارا نمی‌دهد که باید در این مورد تجدید نظر شود همچنین پژوهش بیشتری در دانشگاه انجام شود تا بازآموزی استادان در مراکز آموزش عالی صورت بگیرد.

صالحی عمران به اهمیت روابط بین الملل در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی اشاره و عنوان کرد: روابط بین الملل موضوع مهمی محسوب می‌شود و کشورهایی که در سیستم آموزشی  و روابط بین الملل سرمایه‌گذاری جدی می‌کنند از پیشرفت قابل توجه و رشد کیفی بالایی برخوردارخواهند شد.

 وی ادامه داد: باید در راستای ارتقای سطح کیفی دانشگاه ها تاکید خاصی به مقوله آموزش مهارتی و دانشگاه های فنی وحرفه ای قرار بگیرد زیرا دانشگاه‌های مهارتی نیازمند مربی، مواد مصرفی و کارگاه های مجهز هستند.

 صالحی عمران یادآور شد : بودجه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای مدیریت بهینه، کافی نیست و باید این مهم ، بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

سطح کیفی دانشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای جدی گرفته شود 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار