کشف ۵۱۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در عسلویه

رئیس پلیس شهرستان عسلویه با تاکید بر مقابله قاطعانه با کالای قاچاق گفت: در ۱۰ ماه امسال با تلاش نیروی انتظامی در عسلویه بیش از ۵۱۸ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شده است.

کشف ۵۱۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در عسلویهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سهام صالحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در عسلویه با تاکید بر برقراری امنیت پایدار در این شهر تجاری و صنعتی اظهار داشت: مشارکت همه جانبه مردم شهرستان عسلویه با نیروی انتظامی ضمن برقراری پایدار امنیت، جرایم خشن در این شهرستان کاهش قابل توجهی یافته است.

وی با اشاره به اشراف اطلاعاتی پلیس در عسلویه بیان کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس همه موارد تخلف در عسلویه، در شبانه روز رصد می‌شود که در این راستا مقابله با کالای قاچاق در اولویت قرار دارد.

رئیس پلیس شهرستان عسلویه با اشاره به اینکه برای مقابله با قاچاقچیان تیم‌های پلیسی در تمام شبانه روز فعالیت می‌کنند تاکید کرد: درراستای برخورد قاطع با کالای قاچاق تمام محورهای مواصلاتی مورد رصد شبانه‌روزی پلیس قرار دارد.

سرهنگ صالحی به ضربات قاچاق کالا به اقتصاد و معیشت اشاره و بیان کرد: کالای قاچاق علاوه بر ضربه به تولیدات داخلی، تهدید جدی برای اقتصاد، معیشت و اشتغال جامعه است.

وی با اشاره به فعالیت پلیس عسلویه در راستای مقابله با قاچاق در 10 ماه امسال خاطر نشان کرد: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر تمرکز فعالیت‌های دستگاه‌های متولی در امر مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با این پدیده شوم ، ماموران پلیس عسلویه در 10 ماه امسال موفق به کشف 518 میلیارد و 23 میلیون ریال انواع کالای قاچاق شدند .

رئیس پلیس عسلویه از توقیف 165 دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در عسلویه خبرداد و تصریح کرد : در همین راستا در 10 ماه امسال 173 نفر متهم دستگیر و 165 دستگاه خودرو که در حمل کالای قاچاق مورد استفاده قرار می‌گرفتند توقیف شد.

انتهای پیام/ م

۵۱۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در عسلویه کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.