ساماندهی کیوسک‌های موجود در سطح شهر بوشهر

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: کیوسک‌های موجود در سطح شهر بوشهر باید ساماندهی شوند.

ساماندهی کیوسک‌های موجود در سطح شهر بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، طاهره شمشیری ظهر سه‌شنبه در جمع اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: کیوسک‌های موجود در شهر بوشهر به‌صورت نامطلوبی باعث سد معبر شده و شکل نازیبایی به سیما و منظر شهری داده‌اند که باید ساماندهی شوند.

وی خاطرنشان کرد: تغییر صنف و اضافه متراژ کیوسک‌ها، مبلمان و زیباسازی شهری، تملک، مالکیت پیاده‌روها از جمله معیارهایی هستند که توسط شهرداری مورد توجه قرار نگرفته است.

این عضو شورای شهر بوشهر با انتقاد از از افزایش چند برابری نرخ اجاره‌بهای کیوسک‌ها گفت: باید این نرخ اجاره‌بها تعدیل شود و همچنین مقرر شد برای پرداخت اجاره‌بهای معوق کیوسک‌داران شهرداری لایحه جایزه خوش حسابی از دهه تا فجر تا روز بوشهر برای تصویب به شورا ارسال شود.

شمشیری بیان کرد: ساماندهی کیوسک‌های موجود در شهر، از جمله مواردی است که باید در اولویت کاری مدیران شهرداری قرار بگیرد و اقدامات لازم برای برخورد با کیوسک های که تخلف کرده و سیما و منظر شهر را مخدوش کرده اند صورت گیرد.

وی افزود: پیاده‌روهای شهر بوشهر این روزها برای هر کاری به جز پیاده رفتن استفاده می‌شود و این تضییع حقوق شهروندی است. شهرداری متولی ساماندهی پیاده روها به عنوان اماکن عمومی است نه اینکه خود محدودیت‌های بی حد و حصری نیز ایجاد کند.

شمشمیری ادامه داد: پایه‌های تابلوهای بی‌قاعده و بی‌قواره صنوف در پیاده‌روها کیوسک‌های قارچ مانندی که هر روز علی‌رغم پیگیری‌های مکرر کل پیاده‌روهای پررفت و آمد را گرفته‌اند، دستفروشان، متکدیان، تجاوز به حریم توسط معازه داران، بوم‌های رنگارنگ و متنوع دیجیتالی و غیر دیجیتالی همگی باعث تضییع حقوق شهروندان بوشهری شده است که امیدوارم بتوان این معضلات را حل کرد.

انتهای پیام/م

کیوسک‌های موجود در سطح شهر بوشهر ساماندهی شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.