داوری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

بهره‌برداری مجدد از ساختمان وزارت نیرو منوط به تأیید‌ کارشناسان سازه‌ است‌

مدیرعامل‌ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: هرگونه تصمیم‌گیری در خصوص بهره‌برداری مجدد از ساختمان وزارت نیرو منوط به تایید کارشناسان سازه است.

بهره‌برداری مجدد از ساختمان وزارت نیرو منوط به تأیید‌ کارشناسان سازه‌ است‌مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: عملیات اطفای حریق به پایان رسیده است و لکه‌برداری آغاز شده است.

وی در ادامه درباره بهره‌برداری مجدد از ساختمان وزارت نیرو افزود: موضوع بهره‌برداری مجدد چیزی نیست که آتش‌نشانی بخواهد در رابطه با آن نظر بدهد و کارشناسان سازه با بررسی جزئیات و بازدید از بخش‌های ساختمان باید تصمیم‌گیری در رابطه‌ با بهره‌برداری مجدد را بگیرند.

 مدیرعامل‌ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در پایان گفت: تخلیه دود از ساختمان وزارت نیرو همچنان ادامه دارد اما خوشبختانه حجم دود به نسبت شب گذشته خیلی کاهش پیدا کرده است.

 لازم به ذکر است؛ جلسه‌ای در ساختمان وزارت صنعت با حضور مسئولان در حال برگزاری است که در صورت اتمام جلسه به جزئیات آن اشاره خواهد شد.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار