صدور مجوز ایجاد مطب برای پزشکان دولتی در مناطق محروم کشور

نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز ایجاد مطب برای پزشکان دولتی در مناطق محروم کشور صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بشیر خالقی ، نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی امروزدر جشن انقلاب در خلخال افزود: در حال حاضر بهترین راهکار ممکن برای افزایش رغبت ماندگاری پزشکان متخصص بخش دولتی در مناطق محروم و کم برخورداری همچون شهرستان خلخال صدور مجوز لازم از سوی وزارت بهداشت و درمان برای ایجاد مطب و فعالیت این پزشکان در این گونه مناطق نیازمند به پزشکان متخصص است.

وی همچنین از کمبود نیروی انسانی در بخش خدمات دانشکده علوم پزشکی و اشغال 61 پست بیمارستانی این دانشکده در گذشته که در مراکز بهداشتی و درمانی سایر مناطق استان اردبیل فعالیت می کنند، خبر داد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این موضوع بارها به اطلاع مسئولان وزارت بهداشت و درمان رسیده و مردم خلخال منتظر اقدام عاجل این وزارتخانه برای خالی شدن پست های اشغال شده بیمارستان امام خمینی این شهر برای استخدام نیروی انسانی جدید هستند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی همچنین از فضای مجازی مسموم این شهرستان انتقاد کرد و گفت: کسانی که به هر دلیل با استفاده از فضای مجازی اقدام به ایجاد اختلاف ، تفرقه و زیر سوال بردن خدمات نظام جمهوری اسلامی در این منطقه می کنند خائن به انقلاب اسلامی و مردم هستند.

انتهای پیام/ع

افزایش رغبت ماندگاری پزشکان متخصص بخش دولتی در مناطق محروم


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.