حق‌شناس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

افزایش رضایت مشتریان با تغییر در سامانه‌های پرداخت بانکی

یک کارشناس بانک گفت: هر تغییر در سامانه‌های پرداختی بانکی، می‌تواند امنیت تراکنش‌ها را برای مشتریان رقم زند، چرا که بازار پول به شدت در حال تغییر است.

تغییر در سامانه‌های پرداخت بانکی، رضایتمندی مشتریان را می‌طلبدهادی حق‌شناس کارشناس بانک در گفتگو با خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تغییر در سامانه‌های پرداخت بانکی از سوی بانک مرکزی، اظهار کرد: بطور قطع می‌توان گفت که هر تغییر در سامانه‌های پرداختی بانکی، می‌تواند امنیت تراکنش‌های بانکی را برای مشتریان رقم زند، چرا که بازار پول به شدت در حال تغییر است.

وی در ادامه، گسترش شبکه آی تی را از دیگر مزایای این تغییر خواند و تصریح کرد: بانک مرکزی باید هرچه سریعتر این تغییرات را در سامانه‌های پرداختی ایجاد کند، چرا که آثار زیان‌بار آن در دوران قبل تحریم قابل مشاهده است و این درحالی است که بانک مرکزی و نظام پولی نتوانستند خود را با نظام بانکی جهانی تطبیق دهند.

حق‌شناس در ادامه یادآورشد: هر تغییری در نظام پولی مطابق با نظام پولی جهانی، می‌تواند به بهبود عملکرد شبکه بانکی کمک رسان باشد و نتیجه این امر رضایت‌مندی مشتریان را می‌تواند رقم بزند.

این کارشناس بانکی در پایان گفت: کارمز پول در شبکه بانکی، به دلیل دورماندن از جدیدترین اصلاحات ساختاری یکی از گران‌ترین شبکه پولی در دنیا به حساب می‌آید، بنابراین باید تلاش کنیم که به این شبکه به روز رسانی نزدیک‌تر شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
عجب
آخرین اخبار