واعظی در حاشیه جلسه هیئت دولت:

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، توطئه دشمنان ایران و اسلام را خنثی می‌کند

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تعیین‌کننده است و توطئه دشمنان ایران و اسلام را خنثی می‌کند.

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، توطئه دشمنان ایران و اسلام را خنثی می‌کندبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه 40 سالگی انقلاب هستیم و دهه فجر همیشه برای مردم ما عزیز و پر افتخار بوده و همه خاطرات بسیار خوبی از این دهه دارند.

وی افزود: اعضای کابینه دولت وظیفه خود دانسته که در این ایام به استانهای مختلف کشور سفر کنند، عملکرد خود را به مردم گزارش دهند و از پروژه های استانی در این ایام بهره برداری کنند.

واعظی ادامه داد: در جلسات شورای اطلاع رسانی، برنامه ریزی خوبی برای حضور در استانها انجام دادیم و شروع این دهه هم با سفر روحانی به استان کرمان همراه شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور یادآور شد: همه وزرا و معاونین رئیس جمهور به شهرستانهای مختلف سفر کردند و بیش از ده هزار میلیارد تومان پروژه هم به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه قوای سه گانه نظام و مردم خودشان را برای برنامه‌های ویژه چهلمین سال انقلاب آماده می‌کنند، اضافه کرد: محتوای این برنامه ها می تواند فرهنگی باشد و آنچه در 40 سال گذشته اتفاق افتاده ، آرمانهای امام راحل و منویات رهبری برای پیشبرد نظام را بازگو می‌کند.

واعظی با اشاره به اینکه باید برنامه ریزی خوبی داشته باشیم تا نسل جدید با عملکرد انقلاب بیشتر شوند، گفت: اکنون منطقه شرایط پیچیده ای دارد و در منطقه‌ای زندگی می‌کنیم که بحرانهای مختلفی را پشت سر میگذارد.

رئیس دفتر رئیس جمهور افزود: چندی پیش توطئه‌ای به نام داعش در اطرافمان وجود داشت و در این جریان افرادی با اندیشه های تکفیری تلاش کردند به میان جوانان بیایند. به هر حال اکنون هم با شرایط ویژه ای مواجه هستیم و آمریکا تلاش می کند به ایران فشار بیاورد.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور و اعضای دولت معتقدند حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تعیین کننده است و توطئه دشمنان ایران و اسلام را خنثی می‌کند.

واعظی اظهار کرد: مردم همانند گذشته باید با بلوغ و حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن حمایتشان را از رهبری و نظام مجددا به جهان نشان دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: هیئت دولت ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار