سفر عراقچی به پاریس برای حضور دومین کنفرانس یورومانی

معاون سیاسی وزیر امور خارجه برای حضور دومین کنفرانس یورومانی و رایزنی به مقامات فرانسوی امروز به پاریس می‌رود.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه به منظور شرکت در دومین کنفرانس یورومانی و رایزنی های سیاسی و اقتصادی با مقامات فرانسوی امروز چهارشنبه راهی پاریس می‌شود.

در دومین کنفرانس یورومانی ولی‌الله سیف رئیس‌کل بانک مرکزی، سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه ،عبدالناصر همتی رئیس‌کل بیمه مرکزی و ولی ضرابیه رئیس هیات‌مدیره بانک سامان سخنرانی خواهند کرد.

در دومین کنفرانس یورومانی که به مسائلی چون روابط بانکی و تجارت بین المللی توجه شده است، نظم و انطباق بانک‌ها و شرکت‌های ایرانی با اصول بین‌المللی بررسی خواهد شد.

مدیران، کارشناسان و نمایندگان بیش از 250 بانک، موسسه رتبه‌بندی و موسسه مالی بزرگ اروپا در این کنفرانس یک روزه که 8 فوریه (19 بهمن ماه) در پاریس برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

مهم‌ترین اهداف این کنفرانس، بحث در مورد مسائل کلیدی درمورد ادغام مجدد ایران در اقتصاد جهانی توسط بانکداران و رهبران صنعتی ایران با همتایان بین المللی خود، همچنین بررسی فرصت های سرمایه‌گذاری گسترده در ایران در حوزه بازارهای سرمایه، نفت و گاز، حمل و نقل هوایی، خودرو، گردشگری و بیمه عنوان شده است.

گفتنی است؛ یورومانی یکی از موسسات معتبر بین‌المللی در زمینه مطالعات بانکی، بازار سرمایه و سرمایه‌گذاری است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: وزارت خارجه ، ظریف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار