حضور هیئت‌های فعال در عرصه خدمت‌رسانی در مناطق زلزله‌زده

نخستین همایش تخصصی هیئت‌های فعال در عرصه خدمت‌رسانی نوزدهم و بیستم بهمن ماه، در قصرشیرین برگزار می‌شود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  در این همایش که با رویکرد کمک‌رسانی هیئت های مذهبی به زلزله‌دیدگان کرمانشاه و کرمان برگزار می‌شود، مدیران هیئت های مذهبی از سراسر کشور حضور خواهند یافت.

براین اساس نخستین همایش تخصصی هیئتهای فعال در عرصه خدمت‌رسانی به همت جامعه ایمانی مشعر و با حضور 400 نفر از مدیران و خادمان هیئت های محوری از سراسر کشور برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این همایش در موضوعاتی مثل انقلاب اسلامی و ضرورت خدمت‌رسانی به مستضعفان، هیئت و خدمات اجتماعی، اصول خدمت‌رسانی و رسالت هیئتها در شرایط بحرانی، تجربیات هیئتها در عرصه خدمت‌رسانی، شیوه‌های جذب کمک‌های مردمی، الگوی ورود هیئتهای مذهبی در کارآفرینی، تبیین عملیاتی شیوه ورود هیئتها به مناطق زلزله‌زده و گزارش اقدامات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و جامعه ایمانی مشعر در زلزله اخیر همفکری می‌کنند.

همایش هیئتهای فعال در عرصه خدمت‌رسانی قالبهای مختلفی همچون سخنرانی، ارائه تجربیاتِ مانای هیئتها، بازدید از نمایشگاه و تقدیر از فعالان عرصه خدمت‌رسانی را دستیابی به اهداف خود برگزیده است.

تمامی فعالیتهای خدمت‌رسانی اجتماعی هیئتهای مذهبی در قالب پویش مردمی «هر هیئت، یک روستا» و با شعار «خادم هیئت، خادم مردم» به کار خود ادامه خواهد داد که تقویت این پویش از اهداف این همایش است و تا این لحظه 150 هیئت آمادگی خود را برای شرکت در این پویش اعلام کرده‌اند.


حجت‌الاسلام پناهیان، حجت‌الاسلام موسوی، سعید جلیلی، سردار حمید اباذری، سردار سعید قاسمی، حسین‌ یکتا، سید احمد عبودتیان و حاج‌ مهدی‌ رسولی برخی از سخنرانان این همایش هستند.

انتهای پیام/ز

 

همایش تخصصی هیئت‌های فعال برای حضور در مناطق زلزله زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار