بهره برداری از ۱۱ پروژه آبرسانی شهری در فارس

همزمان با دهه فجر، ۱۱ پروژه آبرسانی شهری در استان فارس به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد علی قلندری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب فارس گفت: ۱۱ پروژه‌ی آبرسانی و احداث ابنیه این شرکت در ۱۰ شهر استان به بهره برداری رسیده و عملیات اجرایی ۲ پروژه آبرسانی را در ۲ شهر دیگر آغاز شده است.

وی افزود: حفر ۶ حلقه چاه آب شرب، تجهیز و برق رسانی ۸ حلقه چاه، بالغ بر ۱۱ کیلومتر خط انتقال آب شرب با استفاده ازلوله‌های پلی اتیلن، دو باب مخزن ۲۵۰۰ متر مکعبی، یک دستگاه ایستگاه پمپاژ، یک دستگاه ایستگاه گندزدایی آب به روش نوین الکترولیز نمک طعام و ساختمان‌های اداری در شهر‌های زرقان، لپویی، آباده، نورآباد، کوار، مرودشت، بیضای سپیدان، خنج، مهرو داراب با صرف اعتباری بالغ بر ۱۱۷ میلیارد ریال افتتاح شد.

قلندری ادامه داد: عملیات اجرایی دو پروژه آبرسانی دیگر شامل حفر ۴ حلقه چاه آب شرب در شهر‌های گله دار و کوار با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه افتتاح از این پروژه‌ها بیش از ۳۳ هزار خانوار از مزایای آن بهره‌مند شده اند، بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع کمبود بارش باران در سال جاری، بحران کم آبی در منابع آب شرب و نگرانی‌های موجود در حوزه تأمین آب شرب شهر‌های استان لزوم صرفه جویی و مصرف بهینه مورد تاکید است.
انتهای پیام/ر

افتتاح ۱۱ طرح آبرسانی در فارس

برچسب ها: دهه فجر ، آب و فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.