شعبان خمسه: خاتم قهرمان می‌شود! / باید جنبه باخت را داشته باشیم

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: خاتم اردکان اگر همان عملکردی که در مسابقه مقابل ما ارائه داد در بقیه بازی‌ها هم نمایش دهد، قهرمان لیگ خواهد شد.

شعبان خمسه: خاتم قهرمان می‌شود! / باید جنبه باخت را داشته باشیمبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدصادق شعبان خمسه سرمربی تیم والیبال سایپا پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل خاتم اردکان در مسابقه نخست مرحله پلی آف لیگ برتر اظهار کرد: خاتم در این مسابقه خیلی خوب بازی کرد و یک چهره کاملا متفاوت با ۲۲ هفته گذشته داشت. برد هم حق طبیعی این تیم بود. سعی می‌کنیم از فرصت باقی مانده در بازی بعد استفاده کنیم و با کار کردن روی نقاط ضعف و قوت تیم خود، با آمادگی بیشتری به اردکان برویم.

وی ادامه داد: سایپا تا اواخر ست اول پنج امتیاز بیشتر از هاوش گرفته بود، اما ناگهان روند بازی عوض شد و نه تنها در این ست شکست خورد، بلکه در ست‌های بعد هم با فاصله زیاد نتیجه را به حریف واگذار کرد.

شعبان خمسه درباره علت این تغییر ناگهانی روند بازی گفت: خاتم سراسر انگیزه بود، اما ظاهرا بازیکنان من تصور کردند با این فاصله امتیاز دیگر پیروزی قطعی است و حریف را دست کم گرفتند. البته خاتم هم بسیار خوب کار کرد و اگر همین عملکرد را تا فینال ارائه دهد قطعا قهرمان می‌شود.

سرمربی تیم سایپا درباره مسابقه بعدی مرحله پلی‌آف گفت: باید هم جنبه برد را داشته باشیم و هم جنبه باخت. چیزی از دست نداده‌ایم و هنوز فرصت داریم که نتیجه را جبران کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی سایپا پس از شکست مقابل اردکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار