روایت ضرغامی از دیدارش با محمدعلی زم

عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی با انتشار پستی در کانال تلگرامی خود از صبحانه کاری امروز خود با حجت الاسلام محمدعلی زم نوشت.

ضرغامیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی با انتشار پستی در کانال تلگرامی خود از صبحانه کاری امروز خود با حجت الاسلام محمدعلی زم نوشت.

 ضرغامی در کانال تلگرامی خود نوشت:

"صبحانه با محمد علی زم (۹۶/۱۱/۱۸)

حاج آقای زم پیشکسوت عرصه هنر در جمهوری اسلامی است. دوره طولانی مدیریت و پدری او در حوزه هنری فراموشی شدنی نیست. بسیاری از نام آوران و بزرگان سینما و شعر و ادبیات انقلاب اسلامی و آثار برجسته‌شان در این مجموعه و در آن دوران به ثمر رسیده است.

نگاه خاص او به مقوله فرهنگ و هنر مخالفان و منتقدان جدی هم دارد.
مصاحبت و همنشینی او همیشه برایم شیرین و مفید بوده است، هر چند که معمولاً در روش‌ها و نحوه برخورد با این مقوله با هم اختلاف نظر داشته‌ایم.

در دوره معاونت سینمایی‌ام در ارشاد نتوانستم با او همکاری خوب و مؤثری داشته باشم و حتی انرژی و توانمان تا حدی صرف خنثی کردن دیگری شد!!

امروز حرف‌های زیادی برایم داشت. شنیدن قرائت‌های متفاوت نسبت به پدیده‌های پیرامونی همواره مفید و راهگشاست.
.
*پی نوشت*
.
فیلم سینمایی «آدم برفی» از تولیدات ارزشمند حوزه هنری بود که به دلیل خودداری ایشان از انجام پاره‌ای اصلاحات، در دوره مدیریت من امکان اکران نیافت.

اگر من و او هر کدام یک قدم عقب نشینی می‌کردیم، مشکل حل می‌شد.

آدم برفی بسیار مورد توجه و علاقه رهبری معظم هم قرار گرفت. سفارش ویژه ایشان را هم به دنبال داشت، البته با این تبصره که چارچوب‌های قانونی و نظارتی هم رعایت شود. وظیفه داشتم که نظرات اصلاحی شورای قانونی اکران را در حداقل ممکن رعایت کنم.

اینکه نهایتاً من و ایشان نتوانستیم با یک همکاری ساده، توصیه مهم ایشان را عملی کنیم، هنوز آزارم می‌دهد. گذشته چراغ راه آینده است".

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار