تجلیل از نخبگان قرآنی در رامهرمز  

از ۷۰ نفر از حافظان و نخبگان نونهال و نوجوان قرآنی جامعة القرآن رامهرمز تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  زینب اسدی، مدیر موسسه جامعة القرآن  رامهرمز گفت: درعصری که بسیاری تفریحات نامناسب و فضای مجازی، خلاقیت ، استعداد‌پروری و تفکر را از بچه‌های ما گرفته است. انتقال معارف قرآنی بسیار سخت و مستلزم ظرافیت و تخصص خاص خود می‌باشد.

وی با اشاره به شروع فعالیت این موسسه قرآنی افزود: شعبه رامهرمز این موسسه از سال 83 شروع به فعالیت کرده است و در این مدت به برکت امام زمان (عج) توانسته‌ایم در رده‌های سنی مختلف پسران و دختران و در رشته‌هایی چون روخوانی و روانخوانی ، ترتیل و تجوید، صوت و لحن و حفظ شاگردان زیادی تربیت کنیم.

حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی، امام جمعه رامهرمزگفت: قرآن بهترین وسیله تقرب به خداوند است، اگر بخواهیم در تمام شئونات زندگی موفق باشیم باید قرآن را سرمشق خود قرار دهیم. قرآن کریم برنامه عملی زندگی برای فضیلت و قرب انسان به خداوند متعال است.

وی با تاکید به مقابله جنگ نرم افزود: بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمنان نظام اسلامی تبیین و ترویج مفاهیم عالی قرآن کریم در جامعه است. امروز نیازمند تبیین بیشتر مفاهیم قرآن به صورت کاربردی در جامعه هستیم.

در پایان نیز از داود نوروزی قاری برجسته و نوجوان شهرستان تقدیر بعمل آمد و به بیش از70 نفر از نونهالان و نوجوانان قرآنی هدایایی داده شد.

انتهای پیام/م

نخبگان نونهال و نوجوان قرآنی رامهرمز تجلیل شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.