سردار شعبانی:

تنها سه نفر از دستگیر شدگان در آشوب‌های اخیر مالباخته بودند/از هر مظلومی دفاع می‌کنیم و به هر ظالمی می‌تازیم

معاون عملیات قرارگاه ثارالله تهران گفت: در آشوب های اخیر در میان دستگیر شدگان تنها سه نفر مالباخته بودند.

تنها سه نفر از دستگیر شدگان در آشوب‌های اخیر مال باخته بودند/از هر مظلومی دفاع می‌کنیم و به هر ظالمی می‌تازیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار ناصرشعبانی معاون عملیات قرار گاه ثارلله طی سخنانی در یادوراره و مراسم تجلیل از خانواده معظم 50 شهید پایگاه مقاومت بسیج یاسر که امروز عصر ( 18 بهمن) اظهار کرد: در اعتراضات اخیر آشوبگران به خیابان آمدند و شیشه شکستند البته باید اعتراضات مردمی نسبت به گرانی، تورم و بیکاری را از آشوبگران جدا کرد.

سردار شعبانی با بیان اینکه عده‌ای آمدند از اعتراضات مردم سوء استفاده کردند ادامه داد: در میان دستگیر شدگان تنها سه نفر مالباخته بودند و به فردی که پرچم جمهوری اسلامی را در ملایر آتش زد یک میلیون پیش پرداخته بودند و یک میلیون دیگر قرار بود بعد از آتش زدنش بگیرد که پس از آن دیگر فردی را که به او پول داده بود، ندید.

وی افزود: در اغتشاشات اخیر فردی را دستگیر کردیم که دو میلیون به او داده بودند تا شعار نویسی کند، این پول ها از کجاست؟ حساب کسانی که از تورم و بیکاری مشکل دارند جداست و دولت حرف این ملت را باید بداند و برایشان کار آفرینی کند البته تا حدودی انجام شده ولی بیش از این توقع است.

معاون عملیات قرار گاه ثارلله با اشاره به اینکه باید نظارت های مسئولین بیشتر شود گفت: باید نظارت ها افزایش پیدا کند تا یه عده فاسد پول مردم را در موسسات ندزدند.

سردار شعبانی بیان کرد: شش سال پیش داعش به وجود آمد و در برخی از کشورها حضور دارند حتی در سیستان و بلوچستان ایران آمدند، جنگ تمام شده اما دفاع هنوز ادامه دارد؛ اخیرا در یک شهری دو نفر را دستگیر کردیم که با پول در اختیارشان اقدام به یارگیری می کردند.

وی تاکید کرد: از هر مظلومی دفاع می کنیم و به هر ظالمی می تازیم؛ برخی می گویند چرا آن طرف مرز ها می روید، باید به آنان گفت جاهلان، آنان مسلمان هستند.

سردار شعبانی گفت: وقتی که سردار سلیمانی اعلام کردند داعش تا دوماه دیگر از بین می رود؛ موضوع تجزیه کردستان عراق را پیش کشیدند و این طرح در راستای خاورمیانه بزرگ آمریکایی ها و اسراییلی بود.

وی با اشاره به اینکه نخست وزیر عراق، رییس جمهور ترکیه و آقای ظریف به بارزانی اخطار دادند ولی او پشتش به اسراییل گرم بود افزود:  بعد از مسئله کردستان عراق، عربستان فاسد نخست وزیر لبنان را در مقابل تربیون آورد تا اعلام کند از طرف ایران و حزب الله ناراحتم و استعفا می‌دهم دشمن می‌خواست بگوید ایران مداخله می‌کند و حزب الله لبنان باید خلع سلاح شود و این اقدامات برای فشار بر جمهوری اسلامی بود.

وی با اشاره به اینکه یمن زیر بمباران های عربستان است ادامه داد: علی عبدلله صالح قصد داشت به صداوسیما یمن حمله کند اما حوثی ها او را بیرون کردند و وقتی که درصدد فرار بود عربستان برای کمک به فرار او 11 ایست بازرسی را بمباران کرد اما به فضل خدا کشته شد.

معاون عملیات قرارگاه ثارلله گفت: وزیر خارجه عربستان به آمریکایی ها می گوید شما اوضاع ایران را بهم بزنید هزینه آن را تامین می کنیم؛ دشمن در این چهل سال پس از انقلاب هر کاری توانسته علیه ما انجام داد و آنچه را که انجام نداده نتواسته انجام بدهد.

سردار شعبانی با اشاره به اینکه داعش آینده منافقین است افزود: رییس جمهور آمریکا می گوید که ملت ایران در زمان مناسب از شما حمایت خواهیم کرد باید به او گفت شما دارو را برای این ملت تحریم کردید.

معاون عملیات قرارگاه ثارالله با اشاره به فتنه 88 تصریح کرد: اکنون آقای عارف اعلام کرده تقلبی درکار نبوده و رفیق های افراطی ما فضا را مسموم کرده اند؛ اکنون یکی از سران فتنه می گوید ما از مردم ایران عذر خواهی می‌کنیم و شرمنده هستیم. در درگیری های 88 در 21 نقطه از تهران  نشان صهیونیست ها بود.

وی با بیان اینکه در زمان 88 اوباما اعلام کرد که نباید در بسته تحریمی ایران اینترنت وجود داشته باشد افزود: آنها می دانستند که با اینترنت فضایی مانند تلگرام را می‌توانند ایجاد کنند.

معاون عملیات قرارگاه با اشاره به آشوب های اخیر خاطر نشان کرد: هدف دشمن این بود که در اغتشاشات صد ها نفر کشته و ساختمان ها را به آتش بکشند و اعلام کنند ایران ناقض حقوق بشر است و به وسیله آن قطعنامه تصویب و تحریم ها را برگردانند. 

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نورالله
۱۶:۰۲ ۲۶ بهمن ۱۳۹۶
باید این اشوبگران به سخت ترین شکل ممکن برخورد شود
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۴۵ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
هرچه زودتر با آشوبگران برخورد جدی شود تا درس عبرتی برای بقیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
هرچه زودتر با آشوبگران برخورد جدی شود تا درس عبرتی برای بقیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
هرچه زودتر آشوبگران مجازات باید بشوند
آخرین اخبار