نمره خوب برای جهانبخش مقابل توئنته

سایت معتبر فوتبال زون هلند، به عملکرد ستاره ایرانی آزد آلکمار برابر توئنته نمره خوبی داد.

نمره خوب برای جهانبخش مقابل توئنتهبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی تیم آزد آلکمار که در دیدار تیمش برابر توئنته در لیگ دسته برتر هلند دو گل زد و یک پاس گل داد از سایت معتبر فوتبال زون هلند ،نمره 7.6 را دریافت کرد.


این سایت که با ارزیابی عملکرد بازیکنان تیم ها ، اقدام به امتیاز دهی می کند، پس از پایان بازی دو تیم آزد و توئنته از هفته بیست و دوم لیگ برتر هلند، به بررسی عملکرد بازیکنان دو تیم پرداخت و امتیاز  نسبتا خوبی را به جهانبخش داد.

این سایت به تمام یاران جهانبخش نمره بالای 6 داد و در حالی که انتظار می رفت به دلیل درخشش ستاره ایرانی آلکمار این سایت او را به عنوان بهترین بازیکن انتخاب کند، اما سایت فوتبال زون بهترین نمره را که 7.8 بود به «فردریک میتشو» بازیکن نروژی آلکمار داد.


گفتنی است، از چارچوب هفته بیستم و دوم رقابت های لیگ هلند، دو تیم توئنته و آلکمار به مصاف یکدیگر رفتند که آلکمار مهمان موفق شد در این بازی با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی برسد.
علیرضا جهانبخش در دقیقه 10 و 90 گل اول و آخر آلکمار را به ثمر رساند ماتیس فرستاد و در دقیقه 89 نیز پاس گل دوم تیمش را برای ورخوست ارسال کرد.
انتهای پیام/

 

جهانبخش نمره خوب گرفت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار