فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

مدیریت جهادی، شرط اصلی برای عبور کشور از بحران‌ها است/ کرمان الگوی عدالت محوری در توسعه

سردار جعفری گفت: تمام سطوح اجرایی باید بدانند که مدیریت جهادی شرط اصلی برای عبور کشور از بحران‌ها است.

مدیریت جهادی، شرط اصلی برای عبور کشور از بحران‌ها است/ کرمان الگوی عدالت محوری در توسعهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری شب گذشته در نشست فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان که با حضور مدیران استانی برگزار شد گفت: روحیه و مدیریت جهادی سه شرط اصلی اخلاص در عمل، سخت کوشی و تلاش مضاعف علی رغم داشتن مخالف را دارد، زیرا کار جهادی باید مخالف داشته باشد و ساده‌ترین مخالف آن، سنت ها، وضع جاری و عادت‌ها است.

وی با تاکید براینکه یکی از معضلات بزرگ ما در انجام کار، عادت کردن به روش‌های جاری کار است، عنوان کرد: بحران‌های اجتماعی تا زمانی که به مردم نقش ندهیم، حل نخواهد شد و باید مردم را در حل مشکلات مشارکت دهیم.

سردار سرلشکر جعفری با تاکید بر اینکه ایجاد تغییر و تحول و ارائه کار جدید با مخالفت همراه است، تصریح کرد: باید بدانیم کشور ما احتیاج به کار و تلاش مضاعف با روحیه جهادی دارد که بتوانیم با مشکلات مواجه شده و آن‌ها را حل کنیم.

وی تصریح کرد: اینکه مردم را عادت دهیم که همه کار آن‌ها را دولت انجام دهد، درست نیست و برای رفع این موضوع، باید در مدل اداره کشور و روش توسعه‌ای که اکنون در دست انجام است، تجدید نظر شود، زیرا با این روش روز به روز دولت سنگین‌تر می‌شود، بنابراین باید کار را به خود مردم واگذار کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تبعیض، فقر و فساد را سه چالش اصلی کشور دانسته اند، گفت: باید با این موارد مبارزه شود و مسئولان اجرایی کشور باید در این زمینه اقدام کنند.

وی تصریح کرد:  اقدامات معین‌های اقتصادی استان کرمان در کشور مبنای رفع همه چالش‌های اصلی درکشور خواهد شد.

سردار سرلشکر جعفری اظهار کرد: استاندار کرمان پرورش یافته دانشگاه دفاع مقدس هستند و می‌دانیم که رزمندگان در دوران دفاع مقدس هیچ مانعی را مانع نمی‌دانستند و با عزم و اراده و تلاش و سختکوشی از آن عبور می‌کردند.

توسعه در کرمان با روحیه جهادی استاندار محقق شده که کار بزرگی است

وی با بیان اینکه شاهد اقدامات بسیار موثر در استان کرمان هستیم، گفت: امیدواریم الگو سازی که در استان آغاز شده است، در آینده‌ای نزدیک در سطح کشور اجرایی شود و استان کرمان به عنوان یک استان نمونه در استقرار عدالت در کشور در رابطه با توسعه باشد.

سردار سرلشکر جعفری اظهار کرد: بی عدالتی در توسعه کشور از چالش‌های اساسی است که این چالش در استان کرمان با روحیه عدالت محوری استاندار در حال رفع است و این کار، کار بسیار بزرگی است و این الگوسازی در کشور ما یک نیاز بسیار جدی برای پیشرفت و آبادانی کشور است.

فرمانده کل سپاه پاسداران به دستاورد‌های انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: انقلاب اسلامی پیشرفت‌های بسیار بزرگی در حوزه مادی داشته و دستاورد‌های معنوی آن بسیار بیشتر بوده است.

وی استقلال، آزادی، امنیت کامل، بی نظیر و مثال زدنی را از دستاورد‌های معنوی انقلاب اسلامی ایران برشمرد و تصریح کرد: ایران اسلامی درحال حاضر از امنیت قابل قبولی برخوردار است.

گسترش فرهنگ مقاومت در منطقه ازدستاوردهای دفاع مقدس است

سردار سرلشکر جعفری تصریح کرد: توسعه و ترویج فرهنگ مقاومت در منطقه و جهان با شکست پی در پی دشمنان در منطقه حاصل شده است و اینکه فرهنگ مقاومت در کشور‌های اسلامی منطقه در جریان است، از دستاورد‌های دفاع مقدس به شمار می‌رود.

وی تاکیدکرد: شکست دشمنان و ابرقدرت‌های شرق و غرب به برکت انقلاب و مبارزات و ایستادگی‌های ملت ایران حاصل شده است و هیمنه دشمنان و ابرقدرت‌ها را شکسته است که دشمنان نمی‌توانند آن را تحمل کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر به آموزه‌های امام راحل دقت کنیم می‌بینیم اهداف انقلاب اسلامی، توسعه، پیشرفت و عدالت در کشور و نیز ایستادگی در برابر ظلم و استکبار است و انقلاب اسلامی به خوبی این اهداف را دنبال کرده است.

وی انقلاب اسلامی را دارای دو بعد داخلی و خارجی دانست و گفت: انقلاب اسلامی در بعد خارجی بسیار موفق و رو به جلو است و با شتاب و سرعت بالا رو به پیشرفت است و بار اصلی آن بر دوش همشهری محبوب شما حاج قاسم سلیمانی است که به توسعه نهضت اسلامی و بیداری اسلامی در منطقه می‌انجامد.

سردار سرلشکر جعفری شکست قطعی داعش و آزادی کامل سوریه در آینده نزدیک را مورد اشاره قرار داد و افزود: انقلاب اسلامی در بعد داخلی بعد از یکسری پیشرفت‌ها در عرصه‌های سازندگی و زیرساخت ها، با چالش اساسی موجود یعنی اقتصاد و معیشت مردم روبرو است که معضل بزرگی است و دشمنان نیز از راه فشار و تحریم اقتصادی در صدد رسیدن به اهداف خود هستند.

وی ادامه داد: همه امید داریم و به این باور هستیم که مسائل داخلی کشور، فساد اداری، مشکلات معیشتی و تبعیض و نکاتی که به مدیریت در کشور برمی گردد، قابل حل است، اما متاسفانه این موارد هنوز وجود دارد.

مشکلات معیشتی با روحیه جهادی برطرف می شود

سردار سرلشکر جعفری گفت: در فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید شده که مشکلات کشور با مدیریت و روحیه جهادی و انقلابی قابل حل است.

وی اظهار کرد: ایران اسلامی به تنهایی در هشت سال در برابر ابرقدرت‌های شرق و غرب ایستاد و پیروز شد و این غلبه بر بحران جنگ با روحیه جهادی و سختکوشی، تلاش، اعتقاد و باور و با استفاده از توانمندی‌های داخلی کشور و متمرکز شدن روی توان‌های داخلی انجام شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه حل بحران اقتصادی کشور آسانتر از جنگ است، گفت: در دوران دفاع مقدس مشکلی که با بنی صدر داشتیم نوع نگاه به مقاومت و دفاع بود، زیرا او حضور مردم در عملیات‌ها را قبول نداشت و به یک تفکر خاصی اعتقاد داشت که الگوگیری از روش‌های دیگر بود و در همان ماه‌های اول جنگ شکست خورد.

وی اظهار کرد: حل مشکلات امروز با مدیریت جهادی و تفکر متکی به توانمندی‌های داخلی امکان پذیر است و در این رابطه اختیارات موضوع بسیار مهمی است.

سردار سرلشکر جعفری گفت: کار‌هایی که امروز در قلعه گنج و سایر مناطق استان کرمان انجام شده با امکانات حداقلی و بدور از بروکراسی اداری انجام شده و این روحیه و مدل کار که مدل متفاوتی است، بسیار خوب است.

وی خاطرنشان کرد: امروز اعتمادی که مردم استان به مدیریت استان پیدا کرده اند در استان‌های دیگر در این حد وجود ندارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: فعالیت‌های الگوساز در استان کرمان در دست انجام است و این کار بزرگی است و امید زیادی دارم که این کار اثر خود را در کشور طی دو سال دیگر بر جای می‌گذارد این الگوسازی به ناچار در کشور باید ترویج یابد و جا‌های دیگر نیز این حرکت‌ها را انجام دهند.

سردار سرلشکر جعفری گفت: انقلاب کردیم که استضعاف و بی عدالتی را حل کنیم و شما نیز همین کار را می‌کنید و این حرکت عدالت محور است و خداوند به آن برکت زیادی خواهد داد.

انتهای پیام/ح

تاکید فرمانده سپاه  کشور برمدیریت جهادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۴:۳۹ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
اگر سپاه نبود کشور هم نبود امام خمینی روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۴:۳۷ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
سردار عزیز خسته نباشی سلام و درود به سپاه پاسدارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۰ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
جلوی بی رویه ی واردات پارچه وغیره رو بگیرید اوضاع اشتغال وجوانان حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
مسئولان بیشتر به فکر باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
حالا چرا اینهمه استان در کشور کرمان الگوی قرار گرفته است
United States of America
ناشناس
۱۸:۳۸ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
فقط کرمان !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
سر دار محترم جعفری
با سلام
خواهشمند است هر چه سریعتر تا دیر نشده با هماهنگی با مسئولین محترم کشور مدیریت جهادی را در سطح کل کشور پیاده فرمایید و مطمئن باشید که ملت ایران با این پیشنهاد جنابعالی موافق میباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
زنده باد ایران .درود بر سپاه پاسداران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
درود بر سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
آرزوی سلامتی برای سردار دارم .احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
درود بر سپاه
Germany
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
سردار جعفری دوستت داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
آرزوی سلامتی برای سردار دارم .احسنت
آخرین اخبار