شمخانی در جمع مدیران و کارکنان وزارت اطلاعات:

هیئت حاکمه آمریکا در جهت ویران کردن نظام توافقات جهانی حرکت می‌کند

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: هیئت حاکمه جدید آمریکا در جهت ویران کردن نظام توافقات جهانی و نابودی بشریت حرکت می‌کنند.

وزارت اطلاعات با جریان‌های که به دنبال ناامنی در کشور هستند، مقابله کندبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی هم زمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور در وزارت اطلاعات در جمع مدیران و کارکنان این وزارتخانه سخنرانی کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به آغاز چهلمین سال انقلاب اسلامی و عبور قهرمانانه مردم ایران از بحران‌های متعددی، چون جنگ تحمیلی، تحریم‌های اقتصادی و فتنه‌ها و توطئه‌های گوناگون دشمنان و رسیدن به نقطه بلوغ و دستیابی به اقتدار مثال زدنی گفت: پویایی، زمان شناسی وتوجه به اولویت‌های رمز موفقیت و استمرار انقلاب اسلامی بوده و می‌بایست متناسب با شرایط بعد از چهل سالگی انقلاب مدیریت چالش‌های پیش رو و ایجاد جهش در بخش‌های مختلف ارزش‌ها و دستاورد‌های ارزنده نظام اسلامی را باز آفرینی کنیم.

امیر دریابان شمخانی با بیان اینکه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی در جمهوری اسلامی ایران مولود انقلاب بوده و از این حیث با سایر دستگاه‌های عمومی و کشوری متفاوت هستند خاطر نشان کرد: موفقیت چشمگیر دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی در حوزه‌های مختلف نشان دهنده کارآمدی الگو، فناوری، ساختار و نیروی انسانی برآمده از تفکر و ارزش‌های انقلابی است.

وی افزود: در حالی که بسیاری از کشور‌های جهان در بحران‌های تروریستی دچار غافل گیری شده و یا برای مدیریت مسایل امنیتی پیش پاافتاده در سراسر کشور حالت فوق العاده اعلام کردند، جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه نهاد‌های اطلاعاتی امنیتی و انتظامی کارآمد از بحران‌های بزرگ چهل سال گذشته با کمترین هزینه عبور کرده است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی احساس امنیت را از اصل امنیت فیزیکی مهمتر و اثر گذارتر توصیف کرد و گفت: در طی سالیان گذشته در نظرسنجی‌های مختلف، افکار عمومی همواره بالاترین امتیاز را به وجود امنیت پایدار در کشور داده اندو این مهم مبین این واقعیت است که تلاش پرهزینه و سازمان یافته دشمنان برای القاء وجود ناامنی در کشور ما ناکام بوده است.

شمخانی یکی از اولویت‌های امروز کشور را تبیین دستاورد‌های واقعی و امید آفرین نظام اسلامی برای نسل جوان و آینده ساز کشور عنوان نمود و تصریح کرد: وزارت اطلاعات باید پشت صحنه جریان‌های غوغاسالاری که درصدد القای ناامنی، احساس ناکارآمدی و پرده اندازی بر دستاورد‌ها و مخدوش سازی تصویر و آینده کشور است را شناسایی و با عوامل و زمینه‌های آن مقابله نماید.

وی با اشاره به گسترش و تفوّق تهدیدات در حوزه‌های نرم بر تهدیدات نیمه سخت در عصرگ جدید عنوان داشت: دشمنان به دنبال شکست‌های مکرر در عرصه‌های رویارویی مستقیم به ویژه در منطقه درصدد کشاندن تهدیدات به داخل کشور و متاثر سازی حوزه‌های قدرت سازگ جمهوری اسلامی ایران هستند.

شمخانی سه مولفه ایدئولوژی و انقلاب اسلامی، موقعیت ژئوپولیتیک وفرهنگ و تمدن ایرانی را پایه‌های اصلی تولید قدرت در ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد و افزود: امروزدشمنان نظام اسلامی پس از تحمل شکست در عرصه‌های مختلف با استفاده از ابزار‌های تحریم، ایجاد دو قطبی‌های کاذب و اختلاف افکنی در داخل، القاء ناکارآمدی، سیاه نمایی و از میان بردن روحیه امید در جامعه بدنبال خارج شدن از انفعال و محدود سازی جمهوری اسلامی در داخل مرز‌ها هستند.

این مقام عالی امنیتی کشورمان افزود: آمریکا به صراحت در راهبرد امنیتیِ پرخاشگرانه‌ی خود ایران را مانعی برای پیشبرد سیاست‌های نامشروع منطقه‌ای خود عنوان نموده و به همین سبب از بکارگیری هر ابزاری از اجاره تروریست و جنگ تبلیغاتی تا تحریم اقتصادی برای ضربه زدن به منافع ملی ایران ابایی ندارد.

شمخانی با بیان اینکه هیئت حاکمه جدید آمریکا در جهت ویران کردن نظام توافقات جهانی و نابودی بشریت حرکت می‌کنند خاطر نشان ساخت: افزایش هوشیاری و آمادگی برای مقابله با اقدامات و طرح‌های دشمنی که تمام منابع و سرمایه‌های خود را صرف نفرت پراکنی و خشونت در جهان می‌کند یک ضرورت است.

نماینده مقام معظم رهبری گفت: حجم دستاورد‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف بسیار گسترده است و مبتنی بر این پیشرفت‌های واقعی و نقاط درخشان، به آینده خود به عنوان کشوری پیشتاز و برتر در منطقه بسیار امیدوار و خوشبین هستیم.

همچنین امیر دریابان شمخانی در این دیدار از اقدامات شایسته و زحمات مجموعه کارکنان وزارت اطلاعات و به ویژه مدیریت هوشمندانه و عالمانه حجت الاسلام و المسلمین دکتر علوی به عنوان وزیر اطلاعات و همکاری‌های خوبی که با دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی صورت گرفته است تشکر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
واقعا که چقدر شما پررو هستین
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
یعنی چی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
آمریکا جز ویرانگری کار دیگه ای بلد نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
امریکا یه خرابکار به تمام عیار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
با سلام و خسته نباشید خدمت همه شما عزیزان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
درود بر جناب شمخانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
شیطان بزرگ امریکاست
آخرین اخبار