رشد چشمگیر ساخت طرح های آموزشی بعد از پیروزی نقلاب

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نوسازی فتوسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ساخت طرح های آموزشی رشد چشمگیری داشته است.

رشد چشمگیر ساخت طرح های آموزشی بعد از پیروزی نقلاب به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،محمدرضا خدادادی در آیین افتتاح دبیرستان زینبیه آموزش و پرورش ناحیه  ۲ مشهد افزود: بیش از ۱۲ هزار پروژه با ۵۳ هزار کلاس درس در سال‌های بعد از انقلاب در سطح استان تاسیس شده است که بیش از ۷ هزار و ۶۰۰ پروژه دولتی و بیش از ۳ هزار مورد نیز توسط خیرین ساخته و تکمیل شده است.

 
وی گفت:گرچه شرایط و فضای موجود برای ما و همه مردم قابل درک است، اما از مسئولین انتظار تخصیص کامل اعتبارات برای پروژه‌های نیمه تمام استان و همچنین استمرار روند استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی و ایزوگام مدارس را داریم.


 محسن روحانی نیا مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ مشهد هم در این مراسم گفت:افتتاح این دبیرستان به عنوان نقطه عطف دهه فجر در آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد محسوب می‌شود.

وی بااشاره به اقدام قابل تقدیر وزارت آموزش و پرورش در حذف آزمون‌های خاص مدارس افزود:به واقع اینگونه آزمون‌ها مانعی جدی برای تعلیم و تربیت صحیح و عامل ایجاد استرس در دانش آموزان بود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ مشهد از فرسودگی ۷۷ بنا‌ی اموزشی در سطح آموزش و پرورش ناحیه ۲ مشهد خبر داد و گفت: وجود ۷۷ مدرسه فرسوده در شان شهر حضرت علی بن موسی الرضا و مرکز فرهنگی جهان اسلام و به ویژه در نزدیک‌ترین ناحیه به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و امیدواریم با همت مسئولین هرچه سریع‌تر فرآیند بازسازی این مدارس نیز تکمیل گردد.

 دبیرستان دوره دوم زینبیه در زمینی به مساحت ۱۷۵۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال به همت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی مورد بازسازی قرار گرفته است. همچنین سالن ورزشی این مجموعه نیز با تخصیص اعتبار ۵ میلیار د. ریالی در حال تکمیل می‌باشد.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

بهرهبرداری از دبیرستان زینبیه آموزش و پرورش ناحیه ۲ مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.