سرهنگ عادلی خبر داد

سارق وانت بار‌ها در خلیج فارس دستگیر شد

رئیس کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس، از دستگیری سارق یک دستگاه خودروی وانت در محدوده خلیج فارس خبر داد.

سارق وانت بار‌ها در خلیج فارس دستگیر شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ حسین عادلی رئیس کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس اظهار کرد: در راستای پیشگیری از وقوع جرم و همچنین شناسایی سارقان خودرو، در این محدوده، ماموران گشت انتظامی این کلانتری اقدام به برپایی پست‌های ایست و بازرسی کردند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در یکی از این ایست و بازرسی‌ها، ماموران به یک خودروی وانت مشکوک شده و از آنجا که چند شب قبل نیز یک دستگاه خودروی وانت به سرقت رفته بود، ماموران برای بررسی به راننده دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده بدون توجه به دستور پلیس با همان سرعت بالا از پست ایست و بازرسی رد شد که این اقدام به تعقیب وی منجر شده و در نهایت چند متر آن طرف‌تر، متوقف و از سوی ماموران دستگیر شد.

رئیس کلانتری ۱۷۹، اظهار داشت: متهم و خودرو به کلانتری منتقل شدند و تحت بازجویی‌های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت خودروی وانت اعتراف و در بررسی‌ها مشخص شد که سارق، خودرو را از محدوده دولت آباد به سرقت برده است.

سرهنگ عادلی، تصریح کرد: با شناسایی مالک خودرو از وی دعوت شد تا برای تحویل خودرو به کلانتری مراجعه کند و متعاقبا سارق خودرو پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل تحقیقات به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

انتهای پیام/

دستگیری سارق یک دستگاه خودروی وانت در محدوده خلیج فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار