ساخت و ساز غیر مجاز بی اعتمادی مردم را به همراه دارد

شهردار سنندج گفت: از جمله مشکلاتی که شهرداری سالهاست با آن مواجه است ساخت و ساز غیرمجاز بوده  که موجب عدم اعتماد مردم به مجموعه شهرداری هم شده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حشمت اله صیدی شهردار سنندج در مراسم معارفه سرپرست شهرداری منطقه سه سنندج، گفت: شهرداری ها در راستای اداره سطح شهر وظایف و خدمات متنوعی بر عهده دارند که باید بصورت مطلوب این وظایف را در راستای رضایتمندی شهروندان انجام دهند.

وی افزود:  از جمله مشکلاتی که شهرداری سالهاست با آن مواجه است ساخت و ساز غیرمجاز بوده  که موجب عدم اعتماد مردم به مجموعه شهرداری هم شده است.

 صیدی افزود: ساخت وساز غیرمجاز یکی از اصلی ترین مشکلات و به نوعی خط قرمز شهرداری است که مدیران مناطق و نواحی با نظارت ویژه در راستای کنترل و کاهش آن باید تلاش دو چندان داشته باشند.

وی تاکید کرد: جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز باید در بدو احداث متوقف شود نه بعد از ساخت بنا اقداماتی نظیر گرفتن حکم قضایی، ارجاع به کمیسیون ماده صد و یا تخریب آن بنا صورت پذیرد.

صیدی عنوان کرد: شهرداری منطقه سه سرشار از منابع درآمدی بسیار مناسبی است که باید مدیر و کارکنان این منطقه در راستای جذب درآمد تلاش کنند.

 وی از زحمات ساعد تقدیر و تشکر کرد و با صدور حکمی فواد کریمی را بعنوان سرپرست شهرداری منطقه سه سنندج منصوب نمود.

فواد کریمی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مالی است و از سوابق قبلی وی می توان به مدیر سازمان حمل ونقل شهرداری مریوان و شهردار مریوان اشاره کرد.

انتهای پیام/ د م

انتصاب سرپرست جدید شهرداری منطقه سه سنندج

برچسب ها: شهرداری تهران ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.