ناظم الشریعه: بازیکنان ایران با قلبشان بازی می کنند/ هدف ما جام جهانی 2020 است

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان پس از پیروزی برابر تایلند و صعود به نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا به تشریح دلایل پیروزی شاگردانش پرداخت.

ناظم الشریعه: بازیکنان ایران با قلبشان بازی می کنند/ هدف ما جام جهانی 2020 است

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد ناظم الشریعه پس از پیروزی 9-1 تیمش برابر تایلند در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های قهرمانی 2018 آسیا در چین تایپه،گفت:
"دلایل خوبی برای پیروزی ما وجود داشت. اولا ما یک جلسه با بازیکنانمان داشتیم، زیرا از عملکرد آنها برابر عراق راضی نبودیم و به آنها گفتیم که تمرکز بیشتری داشته باشند.
ما همچنین عملکرد تایلند را در این مسابقات و دیگر مسابقات بررسی کردیم. تایلند یکی از بهترین تیم های آسیا بوده و از 20 سال پیش یکی از رقبای ایران بوده و ما به آنها احترام می گذاریم.
سومین مربی برتر سال 2017 جهان افزود: من باز هم می گویم، بازیکنان ایران با قلبشان بازی می کنند. ما یک چشم انداز داریم، کار را در سال 2016 کلمبیا آغاز کردیم. ما با چند بازیکن جدید شروع کردیم و هدفگذاری ما جام جهانی فوتسال  2020 است. ما در این رقابت ها نه تنها نماینده ایرانیم بلکه نماینده آسیا نیزهستیم. سعی خواهیم کرد تا جایی که بتوانیم پیشرفت کنیم و بهتر شویم. "
انتهای پیام/


ناظم الشریعه : شناخت خوبی از تایلند داشتیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار