افتتاح طرحی در راستای کمک به بیماران سرطانی

با حضور معاون برنامه ریزی، راهبردی و هماهنگی وزیر بهداشت، معاون اجتماعی وزیر بهداشت، استاندار کرمان، رئیس سازمان اورژانس کشور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان مرکز رادیوتراپی و پزشکی هسته ای بیمارستان افضلی پور افتتاح شد.

مرکز پزشکی هسته ای در بیمارستان افضلی پور کرمان افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،ایمان مهدیان مدیرعامل شرکت پیشرو طب کریمان در حاشیه این آیین گفت: این مرکز با هزینه 270 میلیارد ریال و در 2 هزار متر مربع و با سرمایه گذاری این شرکت احداث و تجهیز شده است.


وی  افزود: دستگاه شتاب دهنده خطی این مرکز رادیوتراپی از یکی از بزرگترین تولید کننده دستگاه های رادیوتراپی در دنیا خریداری شده است.


وی گفت: نوع دستگاه شتاب دهنده خطی واریان با قابلیت درمان هایی مثل پرتو دهی دقیق تر به مختصات تومور، پرتو دهی از جهات مختلف است که درمان های نوینی هستند.


وی با بیان اینکه چنین درمان هایی برای اولین بار در کرمان و حتی در کشور آورده شده است، گفت: بر اساس گفته نماینده وریان در ایران، این دستگاه شتاب دهنده خطی اولین دستگاهی با چنین قابلیت هایی در ایران نصب می شود.


وی بیان کرد: با نصب این دستگاه و افتتاح این مرکز سطح درمان استان کرمان از لحاظ کیفی در سطح بالایی قرار گرفته است.


وی اضافه کرد: سایت شیمی درمانی و درمانگاه نیز در این مرکز دیده شده و برای اینکه توسعه پایداری داشته باشیم بخش تحقیق و پژوهش نیز راه اندازی شده است.


وی ادامه داد: امیدواریم با راه اندازی این مرکز در وضعیت درمانی بیماران سرطانی استان کرمان و استان های همجوار بهبود داشته باشیم.


مدیرعامل شرکت پیشرو طب کریمان گفت: در مرکز رادیوتراپی و پزشکی هسته ای خدمات بر اساس تعرفه دولتی ارائه می شود.

انتهای پیام/ی

مرکز پزشکی هسته ای در بیمارستان افضلی پور کرمان افتتاح شد

برچسب ها: اخبارپزشکی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار