سر تمام حرفهایم در مورد تاج، دار و دسته اش و فردوسى پور هستم/ کار خودم را مى کنم و نمى توانم خویشتن دارى کنم

علی کریمی پس از شکست تیمش مقابل استقلال در نشست خبری پاسخگوی سئوالات خبرنگاران بود.

سر تمام حرفهایم در مورد تاج، دار و دسته اش و فردوسى پور هستم/ کار خودم را مى کنم و نمى توانم خویشتن دارى کنمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان على كريمى پس از پايان بازى در مورد اينكه انتقادات تا چه زمانى ادامه دارد گفت: اين موضوع را بايد از فردوسى پور بپرسيد كه اعلام كرد كار من توهين به مردم بوده است .كمپينى عليه من تشكيل شده است.

او ادامه داد: باز هم به انتقاد ادامه مى دهم و در مصاحبه مطبوعاتى اين كار را انجام مى دهم چون دلايل خودم را دارم.

مربى تيم فوتبال سپيد رود افزود: به برنامه نود اعلام كنيد چرا بازيكنان تيم ملى را لخت كردند .برويد بپرسيد چرا دستيار كى روش چنين رفتارى را با نماينده فيفا داشته است .در موضوع طارمى سه برنامه را اختصاص داديد اما در مورد بليت فروشى پيگيرى نمى كنند.

كريمى ادامه داد :من سر تمام حرفهايم در مورد تاج و دار و دسته اش و فردوسى پور هستم و نگران محروميتم نيستم. اتفاقا در صدد هستم تصميمى را بگيرم تا سپيد رود متضرر نشود و تا دوشنبه همه چيز مشخص مى شود. به قول هاشمى نسب تا ته همه اين اتفاقات مى روم .

مربى تيم سپيد رود گفت :سعى كنيد كارى انجام دهيد تا جلسه من و كميته انضباطى علنى برگزار شود.

كريمى بيان كرد :يك احضاريه كه هيچ، اگر صد تا هم باشد اما من تا تهش مى روم و دنبال كار هستم.

او افزود: اگر من اشتباه كردم بايد تاوان دهم اما مى دانم آنها خودشان مى دانند چه كسى اشتباه كرده و من را از كميته انضباطى نترسانند.

كريمى گفت :من همه چيز را گفتم و از طريق كانال اعلام كردم و خوب است نشان دهيد و مردم در جريان هستند .مردمى كه با من هستند مى دانند موضوع چه چيز است و مردمى كه له خاطر پرتاب لگوى برنامه ورزشى هم اگر بخواهند مى توانند در جريان قرار گيرند. بحث هاى خنده دارى است و بنرهاى موجود در ورزشگاه همه چيز را نشان مى دهند .من كار خودم را مى كنم و نمى توانم خويشتن دارى كنم.

او بيان كرد :كسانى هستند خيلى مسائل را مى دانند اما حرف نمى زنند و من نمى توانم از آنها ايراد بگيرم.من سيستم خاص خود را دارم و تا ته آن مى روم.

او افزود :برخى از دوستان برنامه ورزشى به من گفتند آقا آن زمان ما درباره شما و صحبت هایتان گفته بودیم. من 3ماه پیش چه بحثی را راه انداختم. اين برنامه ورزشى آن موقع گفت علی کریمی صحبت هایی داشته است. آن صحبت ها هفتم آذر بود، امروز چندم است؟!‌ اكنون 19 بهمن هستيم .وقت نشده هنوز؟! چطور سه برنامه برای بستن قرارداد طارمی و طاهری وقت می گذارند اما وقت برای ما و صحبت هایمان نیست.در حال حاضر هم اصلا چنین چیزهایی را تایید نمی کنم اما اكنون هرچه هست اين خواهد بود كه اين مسائل برای یک باشگاه است و ضرر و زیانش به باشگاه وارد می شود. من بحثم فوتبال این مملکت است چیزی که بازگو نمی شود.

او در مورد اينكه آيا حاضر است در برنامه نود صحبت كند يا خير بيان كرد: نود که هیچ، صد و صد و بیست هم می‌روم .شما نمی خواهید من را به برنامه نود دعوت کنید. اگر جرات داشتند آن رئیس نام را مى آورند و من حضورى حرف مى زنم .نيازى به برنامه ورزشى نيست

كريمى بيان كرد: به من اعلام كردند كه دوربين مى فرستم و حرف هاى شما را ضبط مى كنيم كه من قبول نكردم. چون مى دانستم يك سرى را كه دوست داريد پخش مى كنيد و بقيه را پخش نمى كنيد. شما مى توانستيد مرا روى خط برنامه بياوريد و بپرسيد كه چرا اين كار را كردم .چرا نكرديد ؟!چرا كار من را روبروى مردم گذاشتيد؟! نتيجه اش را هم ديديد.

او درباره آينده خود در فوتبال افزود :من آینده ای در این فوتبال ندارم و کارهایم را در فوتبال انجام دادم و رفتم. اکنون هم اگر آمدم به خاطر همین موضوع است كه اين داستان ها شروع شده است.

مربى تيم سپيد رود رشت بيان كرد: شما به عنوان خبرنگار باید وظیفه تان را انجام دهید. خیلی از همکاران شما جرات نکردند صحبت های من را در روزنامه های خود بنويسند. حتی در کانال خودم به صورت مستند گفتم که هیچ خطری متوجه آنها نیست اما اين افراد اين كار را نكردند .حالا دلیلش چیست؟ نمى دانم .جام جهانی؟ دور زدن در کاخ کرملین یا هر جریانی که من نمی دانم و خودشان مى دانند. مگر غیر از این است؟! چرا فکر می کنید که کار شما به خطر انداخته می شود. شما اگر پشت هم باشید کسی نمی تواند کاری انجام دهد. شما خبرنگاران به ورزش ظلم مى كنيد.

او خطاب به خبرنگاران گفت: از برخى شماها شکایت شده است و اگر از شما نه حداقل اينكه همکارانتان را زیرسوال برده اند و می خواهم بدانم آیا نباید شما از کسی انتقاد كند؟ فدراسیون حق ندارد از فردى كه انتقاد مى كند شکایتی کند. بايد جواب منتقد را بدهند و اگر هم جوابی ندارد نباید از او شکایت شود. نظر آن شخص است و نباید با نظرات و انتقاداتش اینطور برخورد شود و در نهايت از او شكايت كنند. شما بروید ببینید چقدر پرونده علیه افرادی مثل شما بسته شده و این پرونده هنوز باز و در حال بررسی است و برخى ها را هم تهديد كردند.

كريمى در مورد اينكه در اين مدت چه افرادى با او تماس گرفتند بيان كرد: خداداد عزیزی و مهدی هاشمی نسب با من تماس گرفتند و دوست دارند با کمک به من این مسیر را پیش ببریم و گفتیم که یک راهی را آغاز کردیم و باید تا تهش برویم. حالا در دادگاه رسانه، کیفری یا قضایی فرقی نمی کند اما ما تا ته آن خواهیم رفت.

او ادامه داد: از رئیس فدراسیون بپرسيد چرا باید شکایت خصوصی خودش را در سایت فدراسیون نشر دهد؟ شما خبرنگاران بارها اعلام كرديد كه ما خيلى از سوال ها پرسيدم اما فردى پاسخ نداده است. آنها اگر ريگى در كفش هايشان نبود مطمئنا جواب مى دادند. مدام مى گويم مناظره بگذاريد. از فدراسيون بپرسيد لباس هاى تيم ملى را براى چه چيزى در آوردند.

كريمى افزود :به بازيكنان تيم جوانان گفتند اين پيراهن ها برای اردوهای بعدی است. شما بروید ببینید بازی بعدی تیم ملی جوانان چه وقت ديگر است؟ به نظر شما لباس هایی ايرانى دست دوم شسته شود پوسيده نمى شود؟ اصلا براى سال بعد قابل استفاده است؟

او بيان كرد: دارم كار خودم را درست انجام مى دهم . فقط خودم مى توانم به منافعم ضربه بزنم و هيچ فردى قابليت اين كار را درباره من ندارد.

كريمى درباره خروجش از تيم ملى گفت: اين موضوع را از رئيس فدراسيون بپرسید. کی‌روش آن چیزی نبود که من می‌خواستم و بار ها گفتم اى كاش رابطه من و او رابطه بازيكن و مربى باقى مى ماند. من خودم احترامم را حفظ کردم اما از تاج بپرسید به چه دليل مربیان ایرانی تیم ملی اخراج شدند. چرا پسر خوانده کی‌روش بدون مدرک مربی تیم ملی شده است؟ برويد و اين موضوعات را بپرسيد. من فقط اطلاع دارم و بايد از او بپرسيد و زمانى كه در اين مورد حرف نمى زند حتما ريگى به كفشش است.
او در مورد بحث تبليغات كى روش گفت: در تمام دنیا بحث‌های تبلیغاتی وجود دارد و من عیب و ایرادی به این موضوع نمی‌بینم. تا جایی که من اطلاعات دارم یک مربی وقتى در رده ملی یا باشگاهی قرارداد مى بندد ساليانه ۶ هفته مرخصی دارد که می‌تواند به صورت‌های مختلف از آن استفاده کند اما حالا برعکس شده است. شما نبايد اين سوال ها را از من بپرسيد .اگر شما تا صبح هم از من سئوال کنید جوابتان را خواهم داد اما شما بايد اين سوال ها را از فرد ديگرى بپرسيد .كسى كه زير قرار داد را امضا كرده بايد جوابگو باشد .قرارداد هايى را امضا مى كنند كه امضاى تاج و دار و دسته اش است .اما براى بليت فروشى بهاروند را مى آورند.

كريمى بيان كرد :پسر خوانده کی‌روش مدرکی هم ندارد و فکر می‌کنم او را دوره‌ای در اروپا فرستاده‌اند تا یک کاغذ یا مدرکی بگیرد. به طور حتم اگر من هم قدرت داشتم شاید پسر خاله و پسر عمه‌ام را می‌آوردم.

او در مورد اينكه آيا تاج اعلام كرده كه قصد دارد كى روش را اخراج كند يا خیر گفت :بله صحت دارد و حالا راست و دروغ گردن خودشان .به من گفتند به جلسه می‌روم تا او را اخراج كنم كه حالا چه اتفاقى افتاد كه نشد من نمى دانم . جلساتى كه با توپ پر مى رود اما با 2 امتياز بر مى گردد .فکر می‌کنم قبل از قرعه‌کشی جام جهانی بود که قرار بود کی‌روش را اخراج کنند و با او تمام كنند اما نشد، دلایلش را هم نمی‌دانم.

كريمى در پايان در مورد اينكه نشست او با تاج چه شد گفت :فقط وقتم را هدر دادم.

انتهای پیام/

اظهارات تند علی کریمی در نشست خبری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۲۰:۳۶ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
من اصلا طرفدار آقای علی کریمی نیستم اما حرفای که تو مناظره زد سوالاتی بسیار مهم و قابل تامل است ،
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۰۱:۵۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
مثل علی کریمی تو فوتبال نمیات علی کریمی حقش که به اینجا رسید چون واقعا عالی هنوزم اون حرکات تکنیکیش یادم جادوگر اسیا برات بهترینها ارزو می کنم مرد بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
y.m
۲۲:۴۳ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
خیلی مردی اسطوره شجاع و بی باک. رحمت خدا به شرافت و صداقتت.
United States of America
وحید
۲۰:۲۳ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
همیشه خواستنی بودی علی جان ؛ خدایی حال میکردم هر وقت میگفتی تا تهش هستم... دم خداداد عزیزی و هاشمی نسب هم گرم که پشتتن تا آخر... ان شاالله موفق باشی.
United States of America
وحید
۲۰:۲۳ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
همیشه خواستنی بودی علی جان ؛ خدایی حال میکردم هر وقت میگفتی تا تهش هستم... دم خداداد عزیزی و هاشمی نسب هم گرم که پشتتن تا آخر... ان شاالله موفق باشی.
Iran (Islamic Republic of)
کمال
۱۹:۳۱ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
لازم شد یک بار دیگر از اون سیلی های معروفت را نثار بعضی ها بکنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
کریمی تو رو به چه اینکارا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
به نظرم ادامای خود پرست وبی ادب جایی درفوتابال ندارن علی کریمی باید حالا حالا ها نوکری دوعلی بزرگتر رو بکنه شاید چیزی یاد بگیره...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
علی کریمی دنبال چیه؟مگر تو از صدقه سر این فوتبال گنده نشدی!حالا میخوای گنده تر بشی
Iran (Islamic Republic of)
مراد
۱۱:۳۷ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
درود بر شرفت ای علی کریمی
من یک استقلالی هستم
ولی بی نهایت دوستت دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
این چی میگه؟
Iran (Islamic Republic of)
ebrahim
۰۶:۱۷ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
درود بر علی کریمی.به عنوان یه استقلالی به این صداقت حجازی گونه اش و بی پرده حرف زدنش تبریک میگم.
Iran (Islamic Republic of)
میثم.م
۰۲:۴۱ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
ای بابا...یکم کوتاه بیاین بخدا زشته برای شما که حرفه ای هستید؟همه ما تقریبا چیزهایی میدونیم ولی چه فایده وقتی کاری نمیشه کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۳ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
عادل لیاقت ایران وایرانی نداره
Germany
بهنام
۰۰:۲۹ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
زنده باد علی کریمی همیشه برای ما اسطوره ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
خیلی مردی علی کریمی درود بر شرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
اره تو راست میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
از اجرای فردوسی پور بدم میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
خیلی مردی علی کریمی درود بر شرفت
Iran (Islamic Republic of)
عليرضا
۲۳:۱۷ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
اگه يه نفر تو اين فوتبال بي درو پيكر ما باشه كه بفكر منافع شخصي خودش نيست اونم علي كريمي هستش،خدايي خيلي مردي علي كريمي
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۲۱:۲۵ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
واقعیت فوتبال فقط اززبان فردراستگووباصداقت می توان شنید درود بر جادوگرفوتبال ایران علی کریمی..احسان استقلالی
آخرین اخبار