استقبال بیش از ۹ هزار زاهدانی از فیلم‌های فجر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۹ هزار نفر از علاقه‌مندان به هنر سینما از ابتدای ششمین دوره جشنواره فیلم فجر زاهدان در سانس‌های مختلف به تماشای فیلم‌ها نشستند.

 حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  بیش از ۹ هزار نفر از علاقه‌مندان به هنر سینما از ابتدای ششمین دوره جشنواره فیلم فجر زاهدان در سانس‌های مختلف به تماشای فیلم‌ها نشستند.

مسگرانی ادامه داد: در مجموع ۱۹ فیلم فجر از صبح تا شب در سانس‌های مختلف در سالن‌های سینمای هلال و اشراق زاهدان اکران می‌شود.

وی افزود: هم اینک فیلم‌های امپراطور جهنم، تنگه ابوقریب، لاتاری، کامیون، اتاق تاریک، جشن دلتنگی، هایلایت، سوء تفاهم، مصادره، سرو زیرآب، عرق سرد، به وقت شام و چهارراه استامبول برای عموم مردم و فیلم‌های قهرمانان کوچک، دنیای کیف ها، فیلشاه، دزد و پری و شکلاتی ویژه کودک و نوجوان در زاهدان اکران می‌شود.

بازدید‌های مختلف از سالن‌های اکران فیلم در زاهدان نشان از استقبال بسیار خوب مردم از فیلم‌های اکرانی جشنواره فجر دارد.

وی تصریح کرد: بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد استقبال از همه فیلم‌ها به ویژه لاتاری، عرق سرد، مصادره و جشن دلتنگی در زاهدان بسیار خوب بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: با همکاری بنیاد فارابی، فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش دانش آموزان زاهدانی با محوریت حاشیه شهر و مناطق محروم به صورت رایگان فیلم‌های گروه سنی خود در جشنواره فجر را صبح‌ها در ۲ سالن سینمای هلال و اشراق تماشا می‌کنند.

انتهای پیام/ع

استقبال زاهدانی ها از فیلم‌های فجر

برچسب ها: دهه فجر ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار