هاشمى زاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

٤٨٤ پروژه در ايام دهه فجر در خوزستان افتتاح می‌شود

معاون عمرانى استاندار خوزستان گفت: در ايام دهه فجر ٤٨٤ پروژه كوچك و بزرگ با اعتبارى بالغ بر ٩٠٠ ميليارد تومان در استان خوزستان افتتاح می‌شود.

اختصاص يك و نيم ميليارد دلار براى فاز اول و دوم طرح ٥٥٠ هزار هكتارى/ ٤٨٤ پروژه در ايام دهه فجر در خوزستان افتتاح مي‌شود«فرامند هاشمى زاده» معاون عمرانى استاندار خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به موافقت رهبر معظم انقلاب با اختصاص یک و نیم میلیارد دلار برای اجرای طرح‌های آب و خاک استان‌های خوزستان و ایلام اظهار كرد: اين اعتبار از صندوق توسعه ملى تامین و براى طرح ٥٥٠ هزار هكتار اراضى كشاورزى دو استان صرف خواهد شد.

وى با بیان اینکه ٥٠ هزار از اين اراضى كشاورزى در استان ايلام و مابقى آن در استان خوزستان قرار دارد،گفت: بخشى از اين اعتبار براى تكميل فاز اول طرح  و بخش ديگر هم براى اجراى فاز دوم در اراضى شمال خوزستان مورد استفاده قرار می‌گيرد.

معاون عمرانى استاندار خوزستان يادآور شد: همچنين آبيارى اين اراضى از طريق رودخانه كارون و سد كارون٣ صورت می‌گيرد.

وى همچنين درباره طرحها و پروژه‌هاى استان خوزستان كه در ايام دهه فجر افتتاح می‌شوند، خاطرنشان كرد: در ايام دهه فجر ٤٨٤ پروژه كوچك و بزرگ با اعتبارى بالغ بر ٩٠٠ ميليارد تومان در استان خوزستان افتتاح می‌شود.

انتهاى پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار