اعلام مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان خوزستان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: مسیر راهپیمایی ٢٢ بهمن ماه از میدان مولوی در منطقه امانیه، پل نادری، خیابان سلمان فارسی و در انتها به سمت چهار راه آبادان اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، چهلمین سالگرد با شکوه ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی و گرامی‌داشت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در استان خوزستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان نیز در این باره اظهار داشت: ۲۲ بهمن سالروز پیروزی است که جوانان ما با نثار کردن خون خود آن را به دست آوردند به همین منظور با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری همه مردم خوزستانی باید در راستای نقش برآب کردن توطئه و فتنه‌های شوم دشمنان اسلام و ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنند.

وی با اشاره به مسیر راهپیمایی در کلانشهر اهواز گفت: مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال از میدان مولوی در منطقه امانیه، پل نادری، خیابان سلمان فارسی و در انتها به سمت چهار راه آبادان تعیین شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان درباره زمان آغاز برنامه راهپیمایی تصریح‌کرد: راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن راس ساعت ۹:۳۰ صبح روز یک شنبه ۲۲ بهمن در میدان مولوی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ ح

مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در مرکز استان خوزستان اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.