دشمن در همه صحنه‌ها شکست خورده است/ با یک مشکل اقتصادی ناامیدی معنایی ندارد

امام جمعه مشهد گفت:دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون هر چه توانسته با انقلاب جنگیده و از هیچ توطئه‌ای علیه ایران فروگذار نکردند و در همه صحنه‌ها شکست خوردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد، اظهار کرد: امروز برای نسل سوم و چهارم انقلاب شناخت چند موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین محور‌ها شناخت ماهیت انقلاب است، برای کسانی که آن دوران را ندیده اند باید بگوییم اصل انقلاب ما حرکت مردم در جهت رضای خداوند بود.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: مردم در انقلاب نقش داشتند و برای رضای خداوند در این مسیر قدم گذاشتند و در مقابل گلوله دشمن قرار گرفتند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران دو پایه دارد که یکی مردم و دیگری امداد غیبی خداوند متعال است و در ۴۰ سالگی انقلاب دشمن نتوانست حریف ما در دنیا شود.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون هر چه توانسته با انقلاب جنگیده و از هیچ توطئه‌ای علیه ایران فروگذار نکردند و در همه صحنه‌ها شکست خوردند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان در هشت سال دفاع مقدس شکست خوردند و مجبور شدند مزدور خود در این موضوع را کنار بزنند و در جنگ‌های نیابتی و تحریم‌ها نیز نتوانستند کاری از پیش ببرند. این ۴۰ سال مملکت اداره شد وما توانستیم مقابل دشمن بایستیم.

علم الهدی تاکید کرد: با یک مشکل اقتصادی که توطئه دشمن است ناامیدی معنایی ندارد و ما ۴۰ سال توانستیم تمام مشکلات را پشت سربگذاریم که با پایمردی مردم و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب محقق شد.

امام جمعه مشهد اظهارکرد: ما دشمنی داریم که تنها به نابودی ما راضی می‌شود. در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا جان بولتن که نماد ایران ستیزی است اعلام کرد ما رئیس جمهوری می‌خواهیم که نگذارد ایران سالروز تولد چهلمین سال انقلابش را جشن بگیرد و حالا همه آن‌ها به خاک ذلت نشسته اند و ما وارد چهلمین سال انقلاب اسلامی ایران شدیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تهاجم‌هایی که ضد ارزش‌های دین انجام می‌شود و تلاش می‌شود حجاب مورد تهاجم قرار گیرد و با عروسک‌های داخلی خود آن‌ها را در سر چهارراه‌ها اجرا می‌کند برای گرفتن دین از مردم است.

وی خاطرنشان کرد: یک روز به عنوان حضور زنان در ورزشگاه و روز دیگر به عنوان شادی و نشاط عده‌ای در کشور دانسته و ندانسته در زمین دشمن بازی می‌کنند.

دشمن تلاش می‌کند با این اقدامات ارزش‌های دینی ما را کم رنگ کند و بی دینی را در جامعه ترویج دهد.

علم الهدی اظهارکرد: مردم از دین طلبکار نیستند بلکه از منتخبان خود طلبکار اند، اما دشمن تلاش می‌کند مشکلات را به گردن ائمه جمعه بیاندازد که این توطئه نیز با هوشیاری مردم خنثی شده است.

امام جمعه مشهد گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش پایمردمی مردم پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید نیز بر این مهم توصیه کرده اند و در طرف مقابل نیز آمریکایی‌ها به دنبال این هستند تا حضور مردم در راهپیمایی را کم رنگ کند. حضور مردم روز یکشنبه جواب محکمی به بدخواهان نظام خواهد بود.

انتهای پیام/ف

ما 40 سال توانستیم تمام مشکلات را پشت سربگذاریم  و دشمن را شکست دادیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.