دعوت شهرداری تهران از شهروندان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در فراخوانی از شهروندان تهرانی دعوت کرد تا در راهپیمایی 22 بهمن حضور به هم برسانند.

فراخوان شهرداری تهران برای حضور شهروندان در راهپیمایی 22 بهمنبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در فراخوان مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران برای حضور شهروندان در راهپيمايی ٢٢ بهمن آمده است:

بیست و دوم بهمن ماه، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نقطه عطف حیاتبخش در تاریخ این مرز و بوم است. انقلاب عظیم مردمی که مبتنی بر مبانی اخلاقی و اعتقادی و دارای ماهیتی اجتماعی و فرهنگی بوده و پیام اصلی آن بازگشت به اصل انسانیت و معنویت و حرکت بر مدار آداب و اخلاق الهی و کرامت انسانی است.

اکنون که چهلمین سال از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آغاز می کنیم، مدیریت شهری تهران به عنوان نهادی برخاسته از متن مردم و متکی به آرای شهروندان عزیز، با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به عموم هموطنان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی و سلسله جنبان این نهضت عظیم، حضرت امام خمینی (ره)، به منظور تجدید میثاق با آرمان های والای انقلاب اسلامى و لبیک به ندای مقام عظمای ولایت، حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) از ملت شریف ایران و شهروندان آگاه و فهیم تهران دعوت می کند تا با حضور پرنشاط خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، انسجام و وحدت همیشگی خود را بار دیگر به منصه ظهور رسانده و حماسه ای دیگر بیافرینند.

مدیران، کارشناسان، کارمندان و کارگران خدوم خانواده بزرگ شهرداری تهران، دوشادوش سایر اقشار جامعه در این همایش بزرگ شرکت نموده و با اهتزاز پرچم باشکوه ایران اسلامی به عنوان نماد هویت ایران و نشانه صلابت ایرانیان، اتحاد و همدلی خود را در صفوف به هم فشرده آحاد مردم نشان خواهند داد.

انتهای پیام/

فراخوان شهرداری تهران برای حضور شهروندان در راهپیمایی 22 بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار