امام جمعه بافق:

راه رسیدن به اهداف انقلاب توجه به فرمایشات رهبر است

امام جمعه بافق گفت: تنها راه رسیدن به اهداف انقلاب توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ امام جمعه موقت بافق در خطبه‌های نماز این هفته بافق با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی به تحلیل حوادث بهمن ماه ۵۷ پرداخت و گفت:طرح کوتای دشمن در سال ۵۷ با حضور پروشر مردم انقلابی خنثی شد و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

حجت الاسلام محمدجواد حقیقت افزود:در نظام ولایی و انقلابی مردم جایگاه خاصی دارند و میتوانند در تجمعات و راهپیمایی‌ها تجلی پیدا کنند.

وی با تاکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تصریح کرد:حضور پرشور مردم در این راهپمایی سرنوشت ساز و در شرایط کنونی که دشمنان انقلاب در جهان و منطقه توطئه می‌کنندحضور پرشور مردم باعث می‌شود که دشمن نتواند کاری از پیش ببرد و اب سردی بر اتش فتنه دشمن خواهد بود.

امام جمعه موقت بافق با اشاره به تاثیرات مثبت حضور پرشور مردم در این راهپیمایی بیان داشت:حضور مردم تجدید بیعت با ارمان‌های انقلاب و امام راحل (ره) است و عامل بازدارنده توطئه خواهان در خارج و داخل کشور می‌باشد.

حقیقت افزود:این حضور باعث می‌شود که دشمن در بهت و حیرت فرو برود و ملت ایران باید این حضور پرشور خود ثابت کنند که هیج گزینه ترس آوری بر این مردم اثر ندارد.

وی این حضور پرشور مردم در تمامی صحنه‌های انقلابی را مانور قدرت برای مسوولان نظام و انقلاب در داخل و در صحنه‌های بین المللی عنوان و خاطر نشان کرد:استکبار جهانی با فشار‌هایی که وارد می‌کند در صدد جدایی مردم از حکومت است تا حکومت را ساقط کند که مردم با شرکت در این راهپیمایی تمامی برنامه‌های دشمن را خنثی می‌کنند.

امام جمعه موقت بافق با بیان اینکه کشور مشکلاتی دارد، اما مردم این مشکلات را پای نظام و انقلاب نمی‌نویسند گفت:کشور ایران طی ۳۹ سال اخیر دستاورد‌های بسیار خوبی را داشته است و اگر فشار‌های دشمن نبود در تمامی زمینه‌ها بیشتر پیشرفت می‌کرد.

حقیقت با اشاره به اینکه تنها راه رسیدن به اهداف انقلاب توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری است تصریح کرد:شناخت سرمایه‌های انسانی در داخل کشور و اتکا به آنها، اعتماد به نیرو‌های جوان و عدم اعتماد به دشمن و توجه به تولید علم و فناری در راستای اقتصاد مقاومتی برخی از فرمایشات رهبر است که باید به آن‌ها توجه شود.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه بافق

برچسب ها: نماز جمعه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.