تأکید بر حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن/ بیعت با امام، نشان بصیرت قوم بختیاری

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تأکید کرد.

تأکید بر حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ بیعت با امام نشان بصیرت قوم بختیاریبه گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت‎الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۲۰ بهمن ۹۶ در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، با تبریک ایام فرخنده دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره) به عنوان تربیت یافته مکتب امام صادق (ع) به ثمر نشست تا پایه‌های حکومت ۲۵۰۰ ساله سراسر ظلم شاهنشاهی را در هم بشکند و دست زور و چپاول بیگانگان را از سر ملت ایران قطع کند.

وی با تأکید بر اهمیت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اظهار داشت: ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی امسال هم با شرکت گسترده در راهپیمایی این روز، بار دیگر حمایت خود از ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی، و برائت از دشمنان و فتنه گران داخلی و خارجی را اعلام می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه انتقادات مردم ایران در ارتباط با برخی نارسایی‌ها و مشکلات، از سر دلسوزی و خیرخواهی، و برای پیشبرد اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی است خاطرنشان کرد: دشمنان، بیگانگان، سلطنت طلب‌ها و فتنه گران از این انتقادات شاد و دل خوش نشوند، چرا که این مردم، با وجود تمام مشکلات، دست از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی بر نمی‎دارند.

نکونام با اشاره به دستاورد‌های فراوان و بزرگ انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون برای ملت ایران افزود: این دستاورد‌ها با نقطه مطلوب فاصله دارد.

وی همچنین منشأ برخی کمبود‌های موجود را توطئه‌های دشمن دانست و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ایران درگیر جنگی ۸ ساله شد که آسیب‌های فراوانی در حوزه‌های اقتصادی و امکانات، به کشور وارد کرد.

خطیب جمعه شهرکرد اضافه کرد: ترور شخصیت‌ها و تحمیل انواع تحریم‌ها علیه کشور از زمان آغاز و شکل گیری نظام اسلامی، از دیگر عوامل بازدارنده در رشد و توسعه اقتصادی کشور بود.

نکونام در ادامه، با اشاره به ۲۰ بهمن سالروز دیدار و بیعت جمعی از بختیاری‌ها و مردم استان با امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۷ گفت: این حرکت مهم و تاریخی نشان نگاه توحیدی، بصیرت سیاسی، پاکی و وفاداری این قوم به اسلام، بدون توجه به تعصبات قومی و قبیله‌ای بود.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری، از مردم و مسئولان خواست برای برجسته و شاخص شدن این روز در تاریخ انقلاب اسلامی پیگیری و همت کنند.

نکونام در پایان با تأکید بر اهمیت وحدت و همدلی اقشار مردم و مسئولان در استان افزود: برخی تفرقه افکنی‌ها و ناسازگاری‌ها به استان آسیب می‌زند که رسانه‌های گروهی نیز باید در ایجاد وحدت بیشتر بین طوایف و قبایل نقش آفرین باشند.

گفتنی است: جمعی از اهالی و بختیاری‌های غیور منطقه چغاخور، بلداجی و بروجن استان چهارمحال و بختیاری، روز پنج شنبه ۱۹ بهمن ماه ۱۳۵۷ به وسیله ۱۱ دستگاه اتوبوس برای بیعت با حضرت امام خمینی (ره) عازم تهران شدند و حدود ساعت ۹ و نیم صبح جمعه ۲۰ بهمن ضمن ملاقات و بیعت حضوری با ایشان در مدرسه علوی، آمادگی خود را برای حمایت همه جانبه از انقلاب اسلامی اعلام کردند.

انتهای پیام/ش

بیعت بختیاری‎ها با امام خمینی (ره) نشان بصیرت این قوم

برچسب ها: نماز جمعه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار