سرهنگ حسنوند خبر داد

موبایل قاپ حرفه ای بهارستان دستگیر شد

رئیس کلانتری 109 بهارستان از دستگیری موبایل قاپ حرفه ای محله بهارستان و ادامه تحقیقات برای شناسایی همدستش خبر داد.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سرهنگ کیومرث حسنوند رئیس کلانتری 109 بهارستان اظهار کرد:در پی افزایش موبایل قاپی در حوالی میدان بهارستان و خیابان های اطراف، ماموران پلیس شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

 وی افزود:مرد جوانی که موبایل گران قیمتش از سوی دو راکب موتور سیکلت سرقت شده بود، در شکایتش به ماموران گفت: ساعت ۶ عصر در گوشه ای از میدان بهارستان مشغول صحبت با تلفن بودم که یک لحظه موتور سیکلتی با دو راکب به من نزدیک شد. تا خواستم از گوشه خیابان فاصله بگیرم، گوشی را از دستم قاپیده و فرار کردند.

 سرهنگ حسنوند ادامه داد:با توجه به حساسیت موضوع و تامین امنیت، ماموران عملیات کلانتری به صورت نامحسوس حوالی میدان را زیر نظر گرفتند تا اینکه ۱۶ بهمن ماه دو جوان موتور سوار پس از سرقت موبایل یک زن اقدام به فرار کردند.

وی ادامه داد:ماموران با دیدن صحنه سرقت برای دستگیری دو متهم وارد عمل شدند. در جریان تعقیب و گریز، متهمان به دستور ایست پلیس توجه نکردند تا اینکه با یک خودرو تصادف کرده و موتورشان روی زمین افتاد. در این هنگام یکی از سارقان با پای پیاده متواری و متهم دیگر از سوی ماموران کلانتری شناسایی و دستگیر شد.

رئیس کلانتری 109 بهارستان گفت: با انتقال متهم ۲۳ ساله به کلانتری، هویت او به نام "ع.الف" شناسایی و مشخص شد پیش از این هم متهم دستگیر شده است.

 سرهنگ حسنوند افزود:پسر موبایل قاپ با اعتراف به موبایل قاپی در محدوده بهارستان، مدعی شد فقط راکب موتور بوده و ترک نشینش سرقت ها را انجام داده است.

وی با بیان اینکه با دستگیری متهم تاکنون هشت مالباخته او را شناسایی کرده و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان و سرقت های این متهم ادامه دارد، افزود: همچنین تعدادی از ماموران تحقیقاتشان را برای دستگیری همدست فراری او آغاز کرده اند.

انتهای پیام/

موبایل قاپ حرفه ای بهارستان در دام پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار