دعوت امام جمعه یزد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان برای حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در پیام مشترکی حضور گسترده مردم ولایتمدار را در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال خواستار شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ در پیامی مشترک آیت الله محمدرضا ناصری یزدی و آیت الله ابوالقاسم وافی جهت حضور پرشور مردم در راهپیماییآمده است: ۲۲ بهمن روز انقلاب شکوهمند ملت ایران، روز دستاورد سال‌ها مبارزه و شکنجه و زندان مجاهدانی است که دل در گرو اسلام و انقلاب نهادند و از جان و مال و زندگی خود گذشتند.

این پیام می‌افزاید: ۲۲ بهمن روزی است که رهبری شجاع، مخلص، عارف و فقیه با اتکال به خداوند بزرگ رهبری نهضت را به عهده گرفت و بی هیچ ترس و واهمه‌ای بر سر طاغوت فریاد زد و مشتش را بر دهان سردمداران رژیم ستمشاهی کوبید و انقلاب را به پیش برد.

امام جمعه یزد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کردند: ۲۲ بهمن نقطه عطفی در تاریخ ایران است و روزی است که اسلام سایه حاکمیتش را بر سر مردم مسلمان آزاد شده از بند‌های ظلم و ستم گسترانید و زندگی را معنایی دوباره بخشید و امروز مائیم و انقلاب و رهبری و ۲۲ بهمن، چرا که حفظ موجودیت انقلاب و حفظ دستاورد‌های ارزشمند آن از اوجب واجبات است.

آیت الله ناصری و آیت الله وافی تصریح کردند: امروزه واجب است هر چه آلودگی و پلشتی و نابهنجاری است از جامعه زدوده شود مبادا خدای ناکرده این آلودگی‌ها که کار دشمنان قسم خورده ایران اسلامی خاصه امریکا و اسرائیل است به انقلاب بی نظیر سال ۵۷ گره زده شود.

این پیام می‌افزاید:جوانان باید بدانند انقلاب سال ۵۷ و اهداف و رهبری آن همه مقدس و خالص و بدون هیچ شائبه‌ای است و اگر امروز در جامعه گاه نابسامانی و منکرات دیده می‌شود یا از طراحی دشمنان و یا سوء مدیریت‌ها و عدم مسئولیت هاست و نباید این ۲ موضوع با القائات دوستان نادان و دشمنان ما خلط شود و خدای ناکرده یأس و ناامیدی جامعه را فرا گیرد.

امام جمعه یزد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کردند: البته مردم عزیز به خوبی این موضوع را می‌دانند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال آن را به نمایش می‌گذارند.

در پایان پیام آمده است: اینجانبان توصیه می‌کنیم امسال در ۲۲ بهمن همه مردم از مرد و زن و پیر و جوان و حتی نوباوگان در صفوف فشرده به صحنه بیایند و دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کنند و بدانند که این حرکت آنان در نزد خدای متعال اجر و مزد بزرگی خواهد داشت.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در ۸۰ نقطه استان یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ص

دعوت مردم یزد به حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن

برچسب ها: راهپیمایی ، 22 بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار