عذرخواهی کمیته برگزار کننده المپیک زمستانی و شرکت سامسونگ از ورزشکاران ایرانی

وزیر ورزش و جوانان گفت: کمیته برگزار کننده بازی‌های المپیک زمستانی و شرکت سامسونگ از ورزشکاران ایرانی رسما عذرخواهی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مسعود سلطانی‌فر، روز جمعه در حاشیه رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی در تبریز در جمع خبرنگاران افزود: با عذرخواهی آن‌ها و پذیرش اشتباه خود ما به هدفمان رسیدیم و اهانت به ورزشکاران و ملت قهرمان جمهوری اسلامی جبران شد.

وی اظهار کرد: از ساعات اولیه که این برخورد نسنجیده و غیراخلاقی با ورزشکاران ایرانی شد، به علت اینکه ما این برخورد را اهانت به ملت قهرمان و با هویت و فرهنگ دیدیم، بلافاصله سرسختانه موضع گرفتیم.

وزیر ورزش و جوانان یادآوری کرد: دستگاه دیپلماسی ایران و وزرای صنعت، معدن و تجارت و ارتباطات نیز در این خصوص موضع گیری کردند و خواستار عذرخواهی کمیته برگزارکننده و شرکت سامسونگ شدند.

سلطانی فر با بیان اینکه این اهانت دور از شان کمیته برگزار کننده و اهداف منشور المپیک بود، ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده کمیته برگزاری بازی‌ها و شرکت سامسونگ عذرخواهی کردند و خواستند که اشتباه خود را جبران کنند.

وی با اشاره به رویداد تبریز ۲۰۱۸ گفت: در این راستا سلسه برنامه‌ها و رویداد‌های بین المللی پیش بینی شده که شروع آن با برگزاری مسابقه‌های کشتی جام تختی کلید خورد.

وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: حضور ۱۵ تیم خارجی در این مسابقه‌ها نشان از اعتبار و سطح بالای جام کشتی تختی است.

سلطانی فر، حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا حدود ۷ ماه بعد و جام قهرمانی آسیا در قرقیزستان حدود ۲۰ روز دیگر را از برنامه‌های فدراسیون کشتی اعلام کرد.

مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی نوزدهم و بیستم بهمن در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار شد.

در مجموع ۱۶۰ کشتی گیر در ۱۰ وزن مختلف در این دوره از رقابت‌ها با هم رقابت کردند.

انتهای پیام /ف

کمیته برگزارکننده و شرکت سامسونگ رسما از ما عذرخواهی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.