نیازمند: حضور در تیم ملی آرزوی بازیکنان جوان است

دروازه بان تیم پیکان گفت: مثل هر بازیکن جوانی من هم تمایل دارم به تیم ملی فوتبال دعوت شوم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پیام نیازمند دروازه بان تیم پیکان بعد از برد تیمش برابر مشکی پوشان گفت: خدا را شکر که توانستیم در این بازی به پیروزی برسیم. تیم ما در هفته های اخیر تحت فشار بود و از خداوند ممنونم که امروز توانستیم به پیروزی برسیم. بعد از 10 نفره شدن شرایط سختی داشتیم اما در نهایت توانستیم از گل مان حفاظت کنیم و به عنوان تیم پیروز از زمین بیرون بیاییم.

 نیازمند اضافه کرد: پس از 10 نفره شدن تمام بازیکنان تلاش خود را مضاعف کردند تا بتوانیم از گل مان دفاع کنیم. دوندگی ها بیشتر شد تا جای خالی بازیکن اخراجی حس نشود و به همین دلیل 30 دقیقه سخت را در بازی داشتیم.

 دروازه بان تیم پیکان درباره پنالتی مشکی پوشان ادامه داد: اتفاقا در هفته اخیر هر بار تمرین پنالتی می کردیم من خوب عمل می کردم و اغلب موفق بودم اما در بازی نتوانستم در برابر پنالتی حریف موفق باشم. البته من درست تشخیص دادم اما علی عسگری ضربه خود را به خوبی زد.

او درباره حضورش در تیم ملی بیان کرد: من هم مثل تمام دروازه بان های دیگر امیدوارم تا بتوانم به تیم ملی برسم. حضور در تیم ملی همیشه برای بازیکنان جوان یک انگیزه بزرگ است.

 انتهای پیام/

 اظهارات  نیازمند درباره بازی با مشکی پوشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار