پناهیان؛

وقتی مردم وارد عمل و عهده‌دار امور شوند موفق خواهند شد

استاد حوزه علمیه گفت: حضور و مشارکت هیئت‌ها در امدادرسانی و بازسازی مناطق زلزله زده باعث کشف ظرفیت‌ها و استعدادهای جدید می‌شود.

وقتی مردم وارد عمل و عهده‌دار امور خود شوند یقیناً موفق خواهند شدبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان خطیب و استاد حوزه علمیه با بیان این که اساساٌ باید مسائل به دست مردم شکل گرفته و مشکلات به وسیله آنان حل شود گفت: وقتی مردم وارد عمل و عهده‌دار امور خود شوند یقیناً موفق خواهند شد  البته این حرف به معنی بی‌مسئولیت بودن دولت و رفع تکلیف از آن نیست.

استاد حوزه علمیه با برشمردن مزیت‌های سپردن امور به دست مردم بیان داشت: وقتی مردم امور خودشان را عهده‌دار شوند تجمع قدرت و ثروت از دولت گرفته می‌شود و درگیری و منازعات بر سر قدرت کاسته می‌شود و با کوچک‌شدن دولت، فساد کاهش می‌یابد.

حجت الاسلام پناهیان افزود: مردم سالاری دینی فقط به معنی حضور مردم پای صندوق رأی نیست و مردم باید در معیشت و اقتصاد هم فعالیت کنند.

دومین روز همایش تخصصی هیأت‌های فعال در عرصه خدمت‌رسانی با رویکرد زلزله کرمانشاه و کرمان، امروز جمعه ۲۰ بهمن ماه در سالن ورزشگاه شهدای شهر قصر شیرین با حضور بیش از ۴۰۰ هیأت مذهبی از سراسر کشور برپا شد.

انتهای پیام/ز

 

همایش تخصصی هیأت‌های فعال در عرصه خدمت‌رسانی با رویکرد زلزله کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.