رییس جمهور اتریش: تحریم روسیه تا زمان تغییر شرایط در شبه جزیره کریمه ادامه خواهد داشت

الکساندر فان دِربِلِن در دیدار با همتای اوکراینی خود بر ضرورت حفظ تحریم‌های روسیه تا تغییر شرایط در کریمه تاکید کرد.

رییس جمهور اتریش: تحریم روسیه تا زمان تغییر شرایط در شبه جزیره کریمه ادامه خواهد داشتبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، پترو پروشنکو، رئیس جمهور اوکراین و الکساندر فان دِربِلِن، همتای اتریشی وی در وین با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

بر این اساس، روسای جمهوری اتریش و اوکراین پس از دیدار و گفتگو با یکدیگر در یک کنفرانس خبری مشترک شرکت کردند. پروشنکو، رئیس جمهور اوکراین ابتدا طی نطقی اظهار داشت: ما کاملا برای همکاری موثر با یکدیگر آماده ایم. این همکاری حتی در زمان تهاجم روسیه (به خاک اوکراین) که برای ما یک میلیون و ششصد هزار آواره به بار آورد نیز وجود داشت. البته ما همچنان می توانیم به این آوارگان کمک کنیم. ما به این افراد کار دادیم و از کودکانشان نیز مراقبت کردیم. در آن زمان همه این افراد بدون مشکل به کشورهای همسایه ما مهاجرت کردند.

در ادامه الکساندر فان دربلن، همتای اتریشی رئیس جمهور اوکراین نیز خاطر نشان کرد: اتحادیه اروپا لازم است با توجه به تحولات سیاسی و نظامی در این منطقه از خود واکنش نشان دهد. البته این واکنش تا به امروز از نوع تحریم (برای روسیه) بوده است. در این میان اتریش هم از اعمال این تحریم‌ها حمایت کرده است و حتی در آخرین نشست شورای اروپا در دسامبر گذشته، اعمال تحریم‌ها یکی از دستورکارهای ما بود. تحریم در حقیقت، یک اقدام ضروری است و مادامی که شرق اوکراین و شبه جزیره کریمه، تغییر قابل ملاحظه ای نداشته باشد، این تحریم‌ها استمرار خواهند داشت.

انتهای پیام/

تحریم روسیه ادامه خواهد یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار