در ۱۳۹ مورد تیراندازی در ۴۸ ساعت گذشته در آمریکا ۱۲۵ نفر کشته و زخمی شدند

طی چهل و هشت ساعت گذشته، صد و سی و نه مورد تیراندازی گزارش شده است که در نتیجه آن‌ها چهل و دو نفر کشته و هشتاد و سه نفر زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛  به گزارش مرکز ثبت آمار خشونت‌های مسلحانه در آمریکا، در یکی از تیراندازی‌های گزارش شده در شهر «جکسونویل» در ایالت فلوریدا یک کودک یازده ساله و یک نوجوان چهارده ساله زخمی شدند.

نیرو‌های پلیس در پی دریافت گزارشی مبنی بر تیراندازی در خیابان لوئیس در جنوب بولوار «مک کوی کریک» راهی این منطقه شدند. شدت جراحات قربانیان حادثه هنوز مشخص نیست و تحقیقات پلیس برای روشن شدن علت تیراندازی آغاز شده است، تیراندازی در شهر «سانتا رزا» در ایالت کالیفرنیا یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت. پلیس پنج نفر را در رابطه با این تیراندازی بازداشت کرده است.

به گفته پلیس، تیراندازی در نتیجه حمله به یک خانه رخ داده است و یکی از قربانیان نیز یک نوجوان چهارده ساله است. پلیس می‌گوید در این درگیری عده‌ای قاچاقچی خرده فروش مشارکت داشتند. تیراندازی در شهر «بیگ پاین کی» در ایالت فلوریدا نیز به کشته شدن دو نفر منتهی شد. پلیس می‌گوید در این حادثه یک زوج به دلیل اختلافات خانوادگی کشته شدند و حادثه را قتل و خودکشی توصیف کرده است.

تیراندازی در شهر جکسونویل در ایالت فلوریدا نیز دو کشته برجای گذاشت. در یک مورد تیراندازی در شهر فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا نیز دو نفر کشته شدند. پلیس می‌گوید حادثه در ساختمانی در خیابان «استلا شرقی» رخ داده است. هنوز هیچ کس در رابطه با این حادثه بازداشت نشده است.
سیزده مورد از تیراندازی‌ها در این مدت کشته یا زخمی نداشته است. 
به گزارش مرکز ثبت خشونت‌های مسلحانه در آمریکا، نود و دو مورد تیراندازی در بیست و چهار ساعت چهارشنبه تا پنجشنبه در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آن‌ها بیست و پنج نفر کشته و شصت نفر زخمی شدند. سی مورد از تیراندازی‌های در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.
بر این اساس، طی چهل و هشت ساعت گذشته، صد و سی و نه مورد تیراندازی گزارش شده است که در نتیجه آن‌ها چهل و دو نفر کشته و هشتاد و سه نفر زخمی شدند.
با توجه به اینکه گزارش‌های تیراندازی‌ها در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا معمولا چهل و هشت ساعت پس از وقوع کامل می‌شود، آمار تیراندازی‌های بیست و چهار ساعت پنجشنبه تا جمعه (شبانه روز گذشته) نیز روز شنبه نهایی می‌شود.

انتهای پیام/

آمار بالای کشته و مجروح در تیراندازی های آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار