رئیس اداره پیش بینی هواشناسی قم:

دمای هوای قم طی روزهای آینده افزایش می یابد

قاضی گفت:طی روزهای آینده شاهد افزایش دمای هوا در نقاط مختلف استان قم خواهیم بود.

دمای هوای قم طی روزهای آینده افزایش می یابد به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ قاضی،رئیس اداره پیش بینی هواشناسی قم اظهار کرد: امروز آب و هوای استان کمی تا قسمتی ابری، در اوایل شب با افزایش موقت ابر و گاهی همراه با وزش باد همراه بود.

وی افزود: فردا جهت وزش باد در استان، شمال شرقی و با حداکثر سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، فردا حداقل و حداکثر دمای قم 3 درجه و 17 درجه است.

قاضی روند تغییرات دمایی استان قم در روزهای آینده را افزایشی دانست و گفت: فردا آب و هوای استان قسمتی ابری تا نیمه ابری، از اواخر وقت کاهش ابر و گاهی همراه با وزش باد است.

وی بیان کرد: در روز یکشنبه هفته آینده آب و هوای استان قم کمی ابری، از اواخر وقت رشد ابر و وزش باد است، در آن روز جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعتی بین 15 تا 30 کیلومتر بر ساعت است.

رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی  قم عنوان کرد: روز یکشنبه هفته آینده حداقل و حداکثر دمای استان 2 درجه و 18 درجه است، در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب صفر درجه و 15 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 29 کیلومتر بر ساعت با جهت شمال شرقی در این شهر بودیم.

قاضی افزود: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان قم به ترتیب منطقه دستجرد با صفر درجه و منطقه فدک با 16 درجه بود.

انتهای پیام/ش

وضعیت جوی قم در روزهای آینده

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.