دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، مردم این استان را برای حضور در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن دعوت کرد.

دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ احمد جمشیدی در پیامی مردم شریف چهارمحال و بختیاری را برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در این پیام آمده است: «انقلاب اسلامی پاسخ روشن یک ملت به ندای رهبری بود که می‌خواست رهاننده مردم از بند استبداد و استعمار و تأمین‌کننده حقوق اساسی، کرامت و حرمت آن‌ها باشد.

۲۲ بهمن روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز است که با پیروی از آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، چون کوه استوار و دژ مستحکم و تسلیم‌ناپذیر ایستادند.

اکنون با گذشت ۳۹ سال از روز‌های آغازین این حرکت بالنده، دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی معترفند که در مقابل سیل اراده مردم فهیم و خداجوی ایران یارای مقاومت ندارند و در مقابل عزت و اقتدار آن‌ها سر تعظیم فرود آورده‌اند.

از عموم مردم ایران دعوت می‌شود که با هدف پاسداری از انقلاب خود بار دیگر به خیابان‌ها بیایند و با حضور یکپارچه و با شکوه خود به تحکیم انقلاب مدد رسانند.»

راهپیمایی سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از ساعت ۱۰ صبح فردا یکشنبه ۲۲ بهمن ۹۶ و همزمان با سراسر کشور، در ۱۴۲ نقطه استان چهارمحال و بختیاری برپا می‌شود.

انتهای پیام/ف

دعوت برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.