اکرمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن یک تکلیف است/شاه مخلوع زبان‌ها را بسته و قلم‌ها را شکسته بود

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن تکلیف و وظیفه‌ای بزرگ برای ملت ایران است.

/حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا اکرمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن یک تکلیف و وظیفه برای ملت ایران است چرا که در تداوم و حفظ انقلاب تاکنون نقش چشم‌گیری ایفا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن علاقه خود را نسبت به نظام نشان می‌دهند، گفت: حضور در راهپیمایی به منزله شکرگزاری از خداوند است و ادامه مسیر و راه شهدا است.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز  افزود: در دنیای امروز ارتباطات به شکل گسترده وجود دارد و اطلاعات هم به سرعت منتقل می‌شود لذا هر فردی که در راهپیمایی شرکت می‌کند و به خیابان می‌آید در واقع شوق و ذوق خود را نسبت به انقلاب نمایان می‌کند و با حضور خود می‌تواند در اندیشه بین المللی و افکار جهانی به ویژه در بخش سیاسی اثر گذار باشد.

حجت الاسلام و المسلمین اکرمی بیان کرد: دنیا وقتی ببیند که ملت 80 میلیونی ایران با تمام وجود و به صورت خانوادگی در راهپیمایی حضور پیدا می‌کنند و کیلومترها مسیر را می‌پیمایند، متوجه خواهند شد که این ملت خواهان تعمیق و تحکیم انقلاب است و دل در گروی آن دارد.

وی اظهار کرد: حضور مردم قطعا برای آیندگان هم تأثیر مهمی خواهد داشت، همان گونه که ما تاریخ گذشته را می‌خوانیم و نسبت به آن گاهی نظر مثبت و گاهی هم نظر منفی می‌دهیم، آیندگان هم نسبت به ما همین دید و اندیشه را به کار می‌گیرند؛ وقتی ببینند در 40 سالگی انقلاب ملت ایران میلیونی به خیابان‌ها آ‌مده‌اند، مطمئنا آفرین می‌گویند و آنها هم این راه را ادامه خواهند داد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز  با تاکید بر اینکه آثار و برکات انقلاب اسلامی بسیار زیاد بوده است، گفت: بنده از ابتدای سال 41 که جرقه انقلاب زده شد تا روز پیروزی آن در صحنه بودم باید بگویم ما امروز استقلالی را به دست آوردیم که قبل از سال 57 در حسرت آن بودیم.

حجت الاسلام و المسلمین اکرمی تصریح کرد: قبل از انقلاب اسلامی مردم نمی‌توانستند حتی در برابر یک مأمور شاهنشاهی ابراز عقیده و وجود کنند. شاه مخلوع و رژیم فاسدش  هر زبانی را بسته و هر قلمی را شکسته بودند و کشور در بردگی، استبداد و استعمار بیگانه قرار داشت.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز  اضافه کرد: امروز می‌توانیم با تمام وجود بگوییم که اقتدار داریم و آزادیم. تاکنون تعداد زیادی انتخابات در کشور برگزار شده است که نشان می‌دهد این ملت زنده، هوشیار و آگاه است.

 انتهای پیام/

برچسب ها: دهه فجر ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار