راضی بودن سرمربی بانوان استقلال خوزستان از نتیجه تیمش

سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان از نتیجه بازی تیمش مقابل پارس جنوبی بوشهر راضی بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فروزان  سلیمانی سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان گفت: بازی تیم ما برابر پارس جنوبی بوشهر در لیگ برتر کشور ‌بازی خوبی بود و خدا را شکر 3 امتیاز را گرفتیم. بازیکنانم در این دیدار از بازی خودشان لذت بردند، زیرا واقعا بر بازی مسلط بودیم.

وی با اشاره به زدن 2 گل توسط تیمش بیان کرد:  خدا را شکر که در این دیدار اشتباهات بد و بچگانه نداشتیم. 2  گل زدیم و چند موقعیت دیگر را هم به دلیل بی‌دقتی از دست دادیم اما خدا را شکر می‌کنم که توانستیم این سه امتیاز مهم را به دست آوردیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان گفت: داور مسابقه هم اشتباه داشت و یک پنالتی صد درصد را  بعد از 2 گلی که به حریف زدیم، برای ما نگرفت. نمی‌دانم شاید به دلیل این‌که گل اول را هم از روی نقطه پنالتی زدیم، فکر کرد که نباید دوباره پنالتی بگیرد. متاسفانه اشتباه فاحشی انجام داد. فیلم این صحنه موجود است و واقعا پنالتی بود. به هر حال امیدوارم اشتباهات سهوی  داوری سبب از دست دادن امتیاز برای هیج تیمی نشو.

وی با بیان این‌که بازی به بازی پیش می‌رویم و باید به دیداربا آذرخش نگاه ویژه داشته باشیم، عنوان کرد: قطعا این تیم هم مثل سایر تیم‌ها به دنبال  کسب امتیاز از تیم ما است ولی ما تازه موتور تیم‌مان روشن شده است و دوست نداریم در یک بازی خانگی امتیاز از دست بدهیم.

سلیمانی با تاکید بر اینکه دنبال جبران مافات هستیم بیان داشت:‌ تمام بازی‌ها برای ما سخت محسوب می‌شوند و با تمام احترامی که برای سایر تیم‌ها قائلم باید بگویم که از تمام بازی‌ها امتیاز می‌خواهیم و به دنبال جبران مافات نیم‌فصل اول هستیم. برای این کار با وجود مشکلات بسیاری که داریم و همه نیز از آن اطلاع دارند، همه سخت تلاش می‌کنیم .

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.