محسنی بندپی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

بهزیستی مولود فرخنده انقلاب اسلامی است/ جمهوری اسلامی ایران مستقل‌ترین کشور سیاسی دنیا است

رئیس سازمان بهزیستی کشور، تشکیل این سازمان بر اساس پیشنهاد شهید فیاض‌بخش را، مولود فرخنده انقلاب اسلامی دانست.

بهزیستی مولود فرخنده انقلاب اسلامی است/ جمهوری اسلامی ایران مستقل‌ترین کشور سیاسی دنیا استانوشیروان محسنی بندپی، رئیس سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: تشکیل سازمان بهزیستی که بر اساس پیشنهاد شهید فیاض‌بخش انجام شد، مولود فرخنده انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران، با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و مشارکت و همراهی آحاد مردم کشور، با همدلی و وحدتی بی‌نظیر به پیروزی رسید.

رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: در واقع می‌توان گفت که با تحقق شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و با در نظر گرفتن موارد مختلفی چون استقلال سیاسی مردم ایران، برخورداری آحاد مردم از امکانات موجود در کشور و نکته مهم دیگر یعنی «مردم سالاری دینی»، انقلابی برای همه گروه‌های مردم کشور رقم خورد.

محسنی بندپی اضافه کرد: در پیروزی انقلاب همه مردم و مسئولان با همراهی و اتحاد خود در جایگاه‌های مختلف برای تحقق شعار‌های انقلاب اسلامی تلاش کردند که پس از پیروزی، اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی با قدرت و شفافیت حفظ و محقق حفظ شود.

وی تاکید کرد: در تایید و تحقق بخشیدن به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، می‌توان به برگزاری انتخابات آزاد همچون انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات مجلس خبرگان رهبری، انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات شورای شهر و روستا در کشور اشاره کرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران مستقل‌ترین کشور سیاسی دنیا است و توطئه دشمنان و مستکبران جهان بر علیه کشور ما نیز به دلیل همین «استقلال» به ویژه در جنبه سیاسی آن است.

محسنی بندپی یادآور شد: مردم همه توطئه‌های دشمنان نظام مقدس اسلامی ایران را می‌بینند و لمس می‌کنند و خوشبختانه تداوم صلابت، اقتدار و قدرت راهبردی رهبری امام خمینی (ره) امروز در رهبری مقام معظم رهبری به چشم می‌خورد.

وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران تاکنون هزینه و بهای سنگینی را برای حفظ اقتدار و استقلال خود پرداخت کرده است و تحریم‌ها و ضدیت دشمنان که به عنوان بخش عمده توطئه دشمنان به شمار می‌رود با هوشیاری و همراهی به هنگام مردم در حفظ نظام و پشتیبانی آن، دشمنان را ناکام کرده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور: با وجود مشکلات مختلف مثل بیکاری، مشکلات محیط زیستی، مشکلات صندوق‌های بازنشستگی، که در حال حاضر در کشور وجود دارد، اما دستاورد‌های خوب انقلاب اسلامی، ذره‌ای در همراهی و اتحاد مردم جمهوری اسلامی ایران، خللی وارد نکرده است.

محسنی بندپی اضافه کرد: ارائه خدمات نظام سلامت، حمایت از کودکان بدسرپرست، حمایت از زنان سرپرست خانوار، حمایت از معلولان و افرادی که به دلیل عدم برخورداری از فرصت‌های برابر دچار مشکلات مختلف هستند بخشی از دستاورد‌های پیروزی انقلاب اسلامی است که سازمان بهزیستی از بدو انقلاب در تحقق آن‌ها قدم بر می‌دارد.

وی تاکید کرد: خدمات تخصصی و کارشناسی شده برای توانمندسازی و حرفه آموزی و در نهایت بازگشت افراد تحت حمایت سازمان بهزیستی کشور به شرایط زندگی عادی، از جمله اقداماتی است که سازمان بهزیستی کشور، در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/

فعالیت سازمان بهزیستی کشور در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار