مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمان اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: راهپیمایی باشکوه مردم شهر کرمان در روز ۲۲ بهمن ماه از چهار راه طالقانی به سمت میدان عاشورا برگزار می شود.

مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمان اعلام شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ مهدی صدفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: راهپیمایی باشکوه مردم در روز ۲۲ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح از چهار راه طالقانی به سمت میدان عاشورا برگزار می شود، این راهپیمایی با توجه به اتفاقاتی که در ماه های اخیر رخ داده اعلام بعیت و پیوند دوباره‌ای با امام راحل (ره) و نظام جمهوری اسلامی است.


وی افزود: 22 بهمن یکی از روزهای تاریخی و سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی و یادآور مجاهدت های ملت ایران در تاریخ مبارزات علیه رژیم منحوس پهلوی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه ملت ایران طی سالهای گذشته در عرصه های مختلف پیشرفت های زیادی داشته اند گفت: روز به روز بر موفقیت های ایران به عنوان یک کشور مستقل افزوده می شود و به همین دلیل هر روز شاهد ترفندهای بیگانگان در راستای براندازی نظام هستیم.

وی ادامه داد: می طلبد مردم راهپیمایی 22 بهمن امسال را باشکوه تر از قبل برگزار و به دنیا ثابت کنند با گذشت 39 سال از پیروزی انقلاب و با وجود همه مشکلات وفادار به نظام، کشور، ولایت و ارزش های انقلاب اسلامی هستند.

صدفی گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نه تنها موجب تقویت، همبستگی و استحکام هرچه بیشتر ملت می شود بلکه دشمنان نظام را نیز مایوس و ناکام و دوستداران نظام را شاد می کند.

وی بیان کرد: راهپیمایی 22 بهمن در 150 نقطه از استان برگزار می شود و مسیر این مراسم بطور مشخص در شهر کرمان ساعت 9 صبح از محل چهارراه طالقانی به سمت میدان عاشورا خواهد بود.

وی با اشاره به فعالیت های فرهنگی و هنری در طول مسیر آیین راهپیمایی 22 بهمن در کرمان گفت: تجمع پایانی در میدان عاشورا برگزار خواهد شد.

وی افزود: اقشار مختلف مردم، دستگاههای اجرایی، نیروهای مسلح، اصناف و بازاریان و سایر اقشار آمادگی خود را برای شرکت هر چه باشکوه تر در مراسم 22 بهمن اعلام کردند.

همچنین ادارات، سازمانها، احزاب و گروه های سیاسی در بیانیه های جداگانه از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

انتهای پیام /س

 

شور 22بهمن و اعلام آمادگی مردم برای حضور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار