آسیما خبر داد

ایستگاه‌های سلامت محور در مسیر راهپیمایی 22 بهمن برپا می شود

مدیر روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر از برپایی ایستگاه‌های سلامت محور در مسیر راهپیمایی 22 بهمن خبر داد.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود آسیما مدیر روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر در ارتباط با برنامه‌های سازمان جوانان هلال احمر در مراسم 22 بهمن اظهارداشت: امسال جوانان هلال احمر با شور و نشاط بیشتری در راهپیمایی 22 بهمن  حضور می‌یابند و با برپایی غرفه‌هایی در طول مسیر به ارائه خدمات به راهپیمایان به خصوص کودکان، نوجوانان و جوانان می پردازند.

وی افزود: مطابق هر سال ایستگاه های سلامت محور توسط جوانان هلال احمر در مسیر راهپیمایی برپا می شود و  اعضای سازمان جوانان هلال احمر با پوشش این سازمان در راهپیمایی حضور پیدا می‌کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر در خصوص برنامه های انجام شده توسط معاونت های امور جوانان هلال احمر در استان ها و شهرهای کشور در این ایام گفت: در دهه فجر امسال سعی شد برنامه های سازمان به گونه ای طرح ریزی شوند که تمامی سنین اعضا را در قالب فعالیت های کانونی در بر گیرد.

آسیما گفت: برپایی چادرهای سلامت محور در سطح استان و شهرستان ها به منظور ارائه خدمات بشردوستانه و امدادی، فضاسازی و آذین بندی کانون های هلال احمر، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی و معرفی توانمندی جوانان هلال احمر، از جمله برنامه های متنوع در حال اجرا در این ایام است.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با رویکرد اصول و اهداف جمعیت هلال احمر همراه با ارزش های انقلاب اسلامی و برپایی نمایشگاه عکس فعالیت های اعضای جوانان داوطلب هلال احمر هم برنامه های دیگری هستند که در این ایام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 برپایی ایستگاه‌های سلامت محور در مسیر راهپیمایی 22 بهمن

برچسب ها: هلال احمر ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار