استاندار سمنان:

بیش از ۷۰۰ اثر تاریخی در استان سمنان به ثبت رسیده است

استاندار سمنان گفت : این استان بیش از 700 اثر تاریخی به ثبت رسیده دارد و باید از این ظرفیت برای رونق کسب و کار بهره گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید شهاب الدین چاووشی استاندار سمنان در مراسم افتتاح هم‌زمان ۵۰ طرح عمرانی و اقتصادی مهدی‌شهر بابیان اینکه بیش از ۷۰۰ اثر تاریخی در استان سمنان به ثبت رسیده است گفت : دوران بی تجربگی گذشت و باید از همه ظرفیت های استان به خصوص گردشگری و معدن برای اشتغال در استان سمنان بهره گرفت.

وی افزود : مردمان استان سمنان در مهمان‌نوازی و ادب، خاص هستند لذا اگر خواهان اشتغال و رونق کسب‌وکار هستیم باید وحدت و همدلی را پیشه خود قرار دهیم.

انقلاب ما بر اساس وحدت شکل گرفت

استاندار سمنان با بیان اینکه انقلاب ما بر اساس وحدت شکل گرفت تصریح کرد : با توجه به اینکه تعداد بسیاری از نخبگان کشور را در جنگ تحمیلی از دست دادیم لذا نخبه پروری در نظام جمهوری اسلامی به‌طور جد پیگیری می‌شود.

چاووشی گفت : همه باید دست به دست هم دهیم و برای توسعه استان گام بلندی برداریم تا هم نام درتاریخ بماند.

استاندار سمنان افزود : دست مدیرانی را که در مسیر توسعه کشور حرکت کنند می‌بوسیم و دست مدیرانی که در مسیر توسعه قرار بگیرند، کوتاه خواهیم کرد.

وی تصریح کرد : رئیس‌جمهور برای رونق اشتغال در استان سمنان بر صنعت گردشگری تأکید دارند، لذا برای توسعه گردشگری استان فراگیری زبان های خارجی برای همه افراد امری ضروری است.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار