دانشجومعلمان همراه با مردم در راهپیمایی 22 بهمن

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری از حضور پررنگ دانشجو معلمان برای خلق حماسه‌ای تاریخی در راهپیمایی 22 بهمن خبر داد.

دانشجومعلمان همراه با مردم در راهپیمایی 22 بهمنحجت‌الاسلام و المسلین دادگر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در مورد اهمیت حضور در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: انقلاب در آستانه 40 سالگی است و در چنین زمانی می‌توان ثمرات و نتایج این حرکت عظیم مردمی را مشاهده کرد.

 وی ادامه داد: در طول این40 سال مردم با شرایط مختلفی دست و پنجه نرم کردند که هر بار با مقاومت آنها و رهبری اندیشمندانه مقام معظم رهبری استحکام این انقلاب بیش از پیش شده است.

نقش دانشجویان در فرهنگ سازی و ماندگاری انقلاب

 مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت: نقش جوانان دانشجویان  در فرهنگ سازی و ماندگاری انقلاب اهمیت بسزایی دارد و دانشجو معلمان به جهت ماموریت خاصی که خواهند داشت باید بیش از سایرین با آرمان‌های انقلاب آشنا باشند و حضور پر شور خود را در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهند.

 حجت‌الاسلام و المسلمین دادگر گفت: بیعت مجددی با انقلاب خواهیم داشت و مشت محکمی به یاوه‌گویی‌های دشمنان می‌زنیم و علی رغم مشکلاتی که وجود دارد اما مصمم تر از گذشته در جشن انقلاب حضور پیدا خواهیم کرد تا از اندیشه‌های امام و رهنمودهای مقام معظم رهبری دفاع کنیم.

 وی بیان کرد: معتقدیم دانشجو معلمان جوانان انقلابی هستند که در مبارزه با حکومت‌های پوشالی با بصیرت کافی مقابله می‌کنند و فتنه‌گری‌های جبهه دشمن بر آنها اثر ندارد.

 مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری تصریح کرد: در راهپیمایی فردا دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان پویاتر از همیشه در تاریخ انقلاب نقش آفرینی خواهند کرد و با توجه به ماموریت‌‌گرا بودن این دانشگاه پیشتازی خود را در امور تربیتی و سیاسی نشان می‌دهند.

 حجت‌الاسلام و المسلمین دادگر عنوان کرد: دانشگاه فرهنگیان همانند سال‌های گذشته با برنامه‌ریزی‌های انجام شده حضوری پر شکوه در راهپیمایی 22 بهمن خواهد داشت و علاوه بر دانشجویان اساتید و مدیران دانشگاهی نیز در این مراسم شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار