برگزاری اختتامیه مسابقات هندبال قهرمانی دانش‌آموزان استان بوشهر

آئین اختتامیه مسابقات هندبال قهرمانی دانش آموزان استان دوره متوسطه اول دختران در سالن نفت شهر شبانکاره برگزار شد.

برگزاری اختتامیه مسابقات هندبال قهرمانی دانش‌آموزان استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر سه‌شنبه در این آئین ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: در معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش طرح‌هایی مانند المپیاد ورزش درون مدرسه‌ای و مسابقات ورزشی توانسته است دختران زیادی را زیر پوشش قرار دهد که این امر می تواند موجب پویایی، نشاط و تحرک بیش از پیش بانوان شود.

محمدباقر سعادت با تمجید از فعالیت‌های صورت گرفته به طرح های ویتامین D، آهن یاری و فعالیت‌های حوزه سلامت و خدمات پیشگیرانه به دانش آموزان اشاره کرد و افزود: مجلس از برنامه های این حوزه دفاع خواهد کرد و باعث رونق فعالیت های این حوزه خواهد شد.

وی با اشاره به وجود آسیب‌های اجتماعی در کشور تقویت حوزه ورزش آموزشگاهی، نشاط و شادابی در مدارس، همکاری خانواده و مدرسه و رونق فعالیت های پیشگیرانه تقدیر کرد و از فعالیت های مدیران، معاونان و و مربیان تربیت بدنی در آموزشگاه‌ها تجلیل به عمل آورد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز با تقدیر و تشکر از مجلس شورای اسلامی به سبب اختصاص ۱۵ درصد از ۲۷ درصد مالیات بر ارزش افزوده بابت ساخت و تکمیل فضاهای ورزشی دانش آموزی افزود: آموزش و پرورش تقاضامند افزایش ۱۵ درصد به ۲۰ درصد است که انشاءالله با همکاری نمایندگان مجلس این مهم محقق خواهد شد.

حسن قلندری خاطرنشان کرد: در مسابقات شهرستانی ۲۵ هزار دانش آموز ساماندهی می شوند که نیمی از آن‌ها دختران هستند.

وی اضافه کرد: سلامتی و نشاط هر ۲۱۴ هزار دانش‌آموز استان برای ما مهم است و ما و همکارانمان از هیچ کوششی برای سلامتی آن ها دریغ نخواهیم کرد.

رئیس آموزش و پروش شبانکاره نیز ضمن تقدیر از معاونت تربیت بدنی و سلامت به خاطر اعتای میزبانی مسابقات هندبال از تلاش های تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان به برای برگزار شدن مسابقات تجلیل به عمل آورد.

در انتها از تیم های برتر این دوره از مسابقات تجلیل به عمل آمد.

مسابقات به شیوه مدرسه قهرمان و به مدت سه روز در شبانکاره برگزار شد و تیم‌های ام‌البنین بوشهر مقام اول، آزاده برازجان مقام دوم و شهدای شبانکاره مقام سوم را به دست آوردند.

انتهای پیام/م

اختتامیه مسابقات هندبال قهرمانی دانش‌آموزان استان بوشهر برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.